ღ31ღ

14 0 0
                                    

Kort daarna werd Djes weer vast gemaakt. "Argg! H-h-het zit te strak." Stotterde ze. "Stil jij!!" Riep ik geïrriteerd. Even later kwam Levi ook. Hij maakte haar nek strak vast aan het bed.

Je zag dat Djes moeite had met ademen. Levi maakte ook weer een ketting in der mond. Waarna ik der weer verkrachtte. "Niet zo aanstellen! " riep Levi terwijl hij haar een harde klap gaf.

Pov Djes
Alles werd Zwart nadat Levi mij een klap gaf. Een dag later kwam ik weer bij... Ademhalen ging nogsteeds extreem moeilijk. Ian zat naast me... "Mhm.." probeerde ik.

"Gaat het?" Vroeg hij bezorgd. Ik schudde nee. Waarna hij men nek en de ketting los maakte... "D-d-dankje." Stotterde ik zacht. "Ian we gaan verhuizen. De politie is hier ze zoektocht begonnen." Zei Levi.

"En waarom is zij los. " vervolgde hij waarna ik weer strak vast werd gemaakt bij mijn nek. Ik voelde een prik in mijn been gaan en alles werd Zwart. Twee weken later werd ik wakker.

Ik stond vast met de box op mijn hoofd. Die avond werd ik op de grond gelegd en werd ik verkracht. Waarna de box gelukkig er af werd gehaald. Alles was donker. Ik was bang.

Er was nog iemand. Die ook vast gebonden was."l-l-laat me met rust. Mijn man werkt bij de politie! " riep ze angstig. "Stil jij!" Riep Levi. Oop een of andere manier had ik het gevoel dat ik der ken.

Toen Levi weg was konden we praten. Ian had mij los gemaakt. Waardoor ik kon zien wie het was... "Maya Watts?" Vroeg ik zacht. " j-j-ja wie ben jij?." Antwoordde ze. " ik ben het Djeslynn Star. De partner van uw man op zijn werk..." Zei ik.

"Djeslynn... Clyde heeft het de afgelopen tijd veel over jou en hij is non stop bezig om jou te vinden." Vervolgde ze. "Ian? Kan je haar ook misschien los maken? " vroeg ik zacht.

Waarna hij haar los maakte... Ze sprong bijna in mijn armen. "Ian wat is er? Waarom ben je weer zo geworden... Wil je weer de gevangenis in? " vroeg ik met een traan.

"Hoe gaat het met violet en Felix?" Vervolgde ik. Even later kwam Levi weer. Hij maakte mij vast... "Moet ik nou al weer je mond dicht hechten?" Vroeg hij. "Dan kan ze ons niet meer lastig vallen en verlinken." Zei Ian.

Ik begon te huilen. Heeft hij nou echt eerst vertrouwen op lopen bouwen om het vervolgens met de grond toe gelijk te maken. "Maak me dan gelijk dood als ik jullie alleen maar lastig val! Ian!" Riep ik gefrustreerd.

Ian liep kort daarna werd en kwam pas terug toen Levi weg was. "M-meende je dat vanmiddag? Djes?" Vroeg Ian. "Praat niet tegen jou je wilt toch van me af." Antwoordde ik. "Djes alsjeblieft praat met mij." Smeekte hij.

De volgende ochtend kwam Levi weer en nu deed hij daadwerkelijk wat hij gister zei... Die middag kwam Ian weer.  "Sorry Djes..." Zei Ian. Kort daarna kwam Levi waardoor Ian mij ging verkrachtten. Twee weken later werd ik weer los gemaakt.

werd verliefd op mijn slachtoffer Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu