ღ18ღ

23 0 0
                                    

POV Ruby
" Dit laat je niet gebeuren bij je zus. Jij hoort het voor mij op te nemen. Niet het juist veroorzaken." Riep ik boos terwijl iemand mij aan het verkrachtte was. Hij maakte een ketting strak in mijn mond.

"Ruby je weet wat er is gebeurd met Djes als zij tegen werkte." Zei Ian. Toen het eindelijk klaar was nam hij mij weer mee naar beneden. Hij maakte mij vast aan een ketting. "5 dagen geen eten geen drinken."zei Ian.

Hij had mijn voeten in een verwarmd voetenbad gedaan die te warm stond afgesteld. "Ahhrg, het is veel te warm straks krijg ik allemaal brandblaren..." Dacht ik. Hij heeft mij aan een paal vast gemaakt.

Strak een ketting om mijn net en de paal zelfde net boven mijn enkels. Mijn handen om de paal met een ketting. Het leek alsof de paal ook verwarmd was. In mijn mond had hij ook een ketting vast gemaakt die ook om de paal ging.

De eerste 2 dagen gingen goed. Van af dag 3 begon ik heel veel dorst te krijgen. Door dat de paal en het voetenbad verwarmd warwn verloor ik sneller zweet... Waardoor ik sneller uitdroogde.

Dag 4 en 5 voelde ik me extreem zwak en kreeg ik het gevoel dat ik elk moment neer zou vallen. Eind dag 5 kwam Ian kijken. "Zo zo het stinkt hier een beetje." Zei hij terwijl hij de ketting uit mijn mond haalde.

"Alsjeblieft ik hou dit niet langer vol." Smeekte ik. " Jij vond het zo nodig om je te misdragen."zei hij met een glimlach. " Ik ben je zus." Zei ik zwak. hij gaf mij drinken en ging weer.

Ik heb daar nog 3 dagen gestaan. "Ruby, Djes we gaan op avontuur." Zei Ian met een glimlach. Hij maakte mij eerst los. Waarna hij mij vast maakte met tiewraps. "Auw, moet dat zo strak? " Vroeg ik.

Hij reageerde niet... Kort daarna plakte hij een stuk tape op mijn mond. Hij deed het zelfde bij Djes. Na dat hij ons vast had gemaakt legde hij ons bijde in de kofferbak van zijn auto.

POV Ian
Zo we gaan naar een vriend niet nog ergers is als mij. Dus hopelijk krijg ik zo de vertrouwen van Djes. Ze is zo lief leuk meisje. Een dag later kwamen we aan. Ik en die vriend hadden ze bijde naar een kamer gebracht.

Eerst maakte hij Ruby vast aan een bed daarna Djes aan een ander bed. Bijde zaten benen gespreid armen vast aan hun nek en hun nek vast aan het bed. En alles zat wel strak.

Hij haalde de tape bij Ruby er af. "H-h-het zit te strak." Stotterde Ruby nogsteeds zwak. Hij verkrachtte haar. Waarna ik Djes verkrachtte. Toen we klaar waren lieten we ze liggen buiten adem.

Een paar uur later maakte ik Djes los en maakte ik alleen een van haar voeten vast aan het bed. Ruby was nogsteeds buiten adem. "Alstublieft maak haar ook los." Smeekte Djes.

Ik maakte alleen een haar nek los. Haar handen maakte ik weer vast aan het bed. " Nu zijn jullie voorlopig genoeg verwent. " Zei ik met een glimlach. Waarna ik weer weg ging.

werd verliefd op mijn slachtoffer Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu