ღ2ღ

53 1 0
                                    

Het is een maand verder. Ik heb besloten om der nog even te sparen. Ze ziet der al rustiger uit dan toen ik der net had vast had gezet. Ze sprak normaal tegen me. Het voelde als of ze echt om me gaf ook al was ik een seriemoordenaar.

Ik ga der nog niet vertrouwen ze heeft tenslotte een deel van de politie opleiding gedaan. Soms heeft ze geluk en dan laat ik der een dagje rond lopen in de kelder. "Waarom doe je dit?" Vroeg ze geregeld. Ik hou me voorlopig rustig. De politie is vol op aan het zoeken.

Een van mijn broertjes heeft gister een luchtbed gebracht voor mij en mijn "gast". We zitten namelijk in een verlaten huis zonder inrichting. Me broertje haar eigenlijk altijd eten voor mij en zorgd ervoor dat ik op de hoogte blijf van de politie.

"Wyatt, dit is djeslynn." Zie ik terwijl ik de kelder in kwam met mijn broertje. "Mhm" probeerde ze. Ik was voor een paar dagen even weg gegaan. Waardoor ik haar mond had vast getaped. "Djes? Ga je je gedragen?" Vroeg ik rustig.

Ze knikte. Waarna ik de Tape los haalde. "D-d-dankje." Antwoordde ze zacht. "Ian, wat zijn je plannen met haar?" Vroeg Wyatt. "Nog geen idee eigenlijk. Hou der nog wel even denk ik." Antwoordde ik.

"I-i-ik ben geen huisdier..." Zei ze met een geïrriteerde stem. Ik maakte de handboeien die ze om had strakker. "W-waarom doe je dit?" Vroeg ze met een bange stem. Ik zag dat ze tegen tranen aan het vechten was. "Mijn beste vriend ging er met mijn vriendin vandoor. Hier na heb ik ze bijde vermoord." Zei ik met een glimlach.

"Ian heb nog iets voor je." Zei Wyatt om ons op een ander onderwerp te krijgen. " Hoe gaat het met Xavier en Ruby?" Vroeg ik uit nieuwsgierigheid. "Kan beter Ruby gaar mama achter na... Xavier die probeert te studeren." Antwoordde Wyatt. Wyatt en Xavier waren 4 jaar jonger als mij en Ruby 1 jaar ouder.

Een week later liet ik Djes weer even los lopen. "Mis je je familie nooit? Omdat je je vrij wel altijd schuil moet houden?" Vroeg ze zacht. "Eigenlijk niet nee." Antwoordde ik.  Even later kwam Xavier eten brengen. Terwijl hij het opruimde probeerde Djes te ontsnappen. Gelukkig zag ik het optijd. " Djes? Waar denk jij naar toe te gaan?" Vroeg ik geïrriteerd.

"N-n-nergens... " Stotterde ze. "Ga maar snel zitten..." Zei ik terwijl ik haar begeleide naar de hoek. Waar ik haar weer vast maakte. "Vanavond geen eten voor jou. De volgende keer pak ik het niet meer zo rustig aan." Zei ik met een glimlach.

Ik heb der 2 dagen geen eten gegeven. "Heb je je lesje geleerd?" Vroeg ik terwijl ik het tape van der mond haalde. "J-j-ja m-meneer..." Stotterde ze met tranen in der ogen. Ik had ook inmiddels een ander plekje gemaakt waar ze straf kon krijgen.

Een week later maakte ik 1 van haar handen los waardoor ik haar andere hand aan mij vast kon maken. Zodat ze toch kon lopen maar niet weg kon lopen. "Waarom doe je dit? Ik wil gewoon naar huis..." Vroeg ze na dat ik der zo had gedaan.

werd verliefd op mijn slachtoffer Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu