ღ28ღ

17 0 0
                                    

Een week later werd ik eindelijk los gemaakt. "Gedraag jullie. Anders zitten jullie zo weer vast." Zei Levi voor hij violet los maakte. "Gaat het mama? Ik ben bang." Vroeg violet."Ja lieverd het gaat. Ik ben ook bang, maar het komt allemaal goed." Antwoordde ik.

Pov Ian
"Rustig Ian als je zo aan het stressen bent vinden we ze niet hoor. Je kon Djes toch via maps vinden?" Zei Ruby. "Ja dat kan mocht er bereik zijn bij djes. Ben al sinds dag 1 aan het proberen. Ik maak me zorgen om ze." Antwoordde ik...

Mee dat ik dat zei kreeg ik een appje... "R-r-ruby, kijk..." Zei ik met tranen in mijn ogen. Het was een foto van Djes en violet vastgebonden. "Ik bel der werk. Maak jij een screen?" Antwoordde Ruby.

"Goedemiddag Ian en Ruby." Hoorde we even later achter ons. "Goedemiddag regisseur Watts. Djes en violet zijn al een week weg... Ik kreeg net een foto waar ze bijde op stonden." Antwoordde ik.

"Rustig Ian Djes is sterk he. Alsjeblieft noem me Clyde. Djes is mijn partner. Ze voelt als familie en jij hoort hij haar. Ze is veel veranderd sinds ze iets met jou heeft. In de positie zin " Zei Clyde.

"Dankje. Ik maak me zorgen over ze... Ik weet wie ze vast houd en waar hij toe in staat is... Was u er bij toen ze gevonden was en in een trans naar het ziekenhuis moest?" Vroeg ik.

"Ja ik was er bij ja. Wat was die box die im haar hoofd zat?" Antwoordde Clyde. "Een mentale gevangenis. Ze hoord niks buiten de box. Er komt net genoeg lucht binnen om haar in leven te houden." Antwoordde ik.

"Hij heeft ook al een keer de mond van Djes dicht gehecht." Zei Ruby. "Ian hoe weet je wat wat voor box is? En hoe weet je dat ze zo vast zat op dat moment?" Vroeg Clyde.

"De gene die haar vast houd heeft het mij uit gelecht ze heeft al eerder 4 dagen en een week daar in vast gezeten. Toen jullie haar vonden zat ze zo 6 maanden... Ze heeft het mij verteld." Antwoordde ik.

"Ik hoop dat we der snel vinden. Het klinkt als een hell hoe ze behandeld worden. Wil het violet aan doen... Ik zal zorgen dat er een heel team op komt om ze te vinden..." Zei Clyde.

Pov Djes
"Lieverd gaat het? Het lijkt alsof je tegen tranen zit te vechten." Vroeg ik. "Klopt mama ik ben bang ik mis papa en Felix. Wat is hij van plan met ons?" Antwoordde ze.

"Ik weet het ook niet. Ik mis ze ook. Ik hoop echt dat mijn collega's ons snel vinden." Vervolgde ik. Even later kwam Levi weer... Violet kroop gelijk achter mij.

Hij maakte een ketting in mijn mond en hij maakte bij violet een halsband om der nek waar aan een ketting hing die vast zat aan de muur.

Waarna hij mij verkrachtte en weer vast maakte met die box om mijn hoofd... hij ging mij ook een aantal keer slaan... Twee weken later werd ik los gemaakt. "Gaat het lieverd?" Vroeg ik zacht aan violet.

Ze knikte. Ze werd een dag later kos gemaakt. Gelukkig maar... Ze heeft amper kunnen slapen afgelopen 2 weken. Ze viel kort daarna in slaap tegen mij aan.

"Alsjeblieft Ian vind ons  of alleen violet. Ik vind het zielig voor der. Ik kan het nog wel houden.." dacht ik terwijl ik langzaam megon te huilen. Ik viel zelfs ook kort daarna in slaap.

werd verliefd op mijn slachtoffer Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu