Ik maakte haar los. " Vind je het nu nogsteeds geek hoe ik er achter ben gekomen?" Vroeg ze. "Nee, maar nu is er geen weg meer terug." Antwoordde ik.
"Er is altijd een weg terug en dat weet je. Ze zitten er nog niet heel lang in dus het kan nog niet heel veel kwaad en haar zus moet je gewoon veilig terug brengen. Ik wist dat dit ging gebeuren. Daarom ben ik hier ook gebleven. Zei ze.
Ik deed het maar gewoon. Djes was onwijs bang. "Ian heb je een logeerkamer waar ik kan verblijven voorlopig met haar. Geef haar tijd." Vroeg ze.
"D-d-dankje." Stotterde djes zacht. "Geen probleem je bent de moeder van mijn nichtje dus het is het minste wat ik kan doen." Antwoordde Ruby. "Volg mij, maar Djes moet wel vast met haar voet. Ze staat nogal bekend om te ontsnappen." Zei ik.
" Ik vind het niet gek zou ook mijn reactie zijn als ik ergens tegen mijn zin word vast gehouden en er is een kans." Zei Ruby. Eenmaal bij de kamer maakte ik de voeten van Djes vast met een ketting.
POV Djeslynn
Kort na dat hij mijn voeten had vast gemaakt ging hij weer weg. "Dankjewel." Zei ik zacht. " Ik zei toch dat hij niet veel doet terwijl ik er ben." Antwoordde Ruby."Voorlopig blijf ik nog wel ik heb toch niet veel werk en wat ik kan doe ik wel online. Dan heb jij voorlopig rust." Vervolgde ze. "Ik mis mijn opleiding en werk." Zei ik.
"Wat deed je?" Vroeg ze uit nieuwsgierigheid. "Politie opleiding. Ik had de dag na ik op 'date' ging mijn laatste examen. Hoop echt dat ik verder kan waar ik was." Antwoordde ik vol trots.
"Dat is wel balen dat je die examen niet hebt kunnen doen. Vond je het leuk?" Vroeg ze. "Ja heel erg. Als ik me examen haalde kreeg ik een vast contract bij mijn stage. Hun hadden mij nog gewaarschuwd voor je broer." Antwoordde ik.
Een maand later maakte Ian mij weer in de kelder vast. "Je bent genoeg verwent." Zei hij terwijl hij mij strak vastmaakte. "Ik heb je nooit wat gedaan." Smeekte ik.
Hij had een ketting om mijn nek vast gemaakt op een redelijk strakke manier." H-h-het zit te strak." Stotterde ik. Ruby kwam even later naar beneden.
"Ian zou jij het fijn vinden als het bij jou zo strak was?" Vroeg ze. "Ik vind alles wat je doet niet erg. Zolang je haar naar niet vermoord. Ze is een super leuke meid. " Vervolgde ze.
Hij maakte het wat losser. "D-d-dankje." Stotterde ik zacht. "Waarom zie je het niet in dat zij dit allemaal niet verdiend?" Vroeg ze. "Ze is niet zoals Alice. Zij is zo niet." Vervolgde ze.
"Waag het om die naam te zeggen in dit huis! Wat zij heeft gedaan heeft mij zo gemaakt en het is niet terug te draaien!" Riep hij kwaad. "het is nu tijd om te vertrekken Ruby ik red het wel zonder jou." Vervolgde hij.
JE LEEST
werd verliefd op mijn slachtoffer
Mystery / Thriller"nee! Alsjeblieft doe dit niet! Ik kan mijn moeder niet alleen laten!" Riep ze smekend. Ik stond klaar om der te vermoorden. Klaar om nog een moord op mijn naam te hebben staan. Ik had der daar en tegen inmiddels al 16 op mijn naam. Dit was mijn 17...