Toen ik terug kwam met eten zat ze nogsteeds naast het bed. Ik had te veel gemaakt voor mij alleen. Waardoor ze sind ze ontsnapt was geen droog brood krijgt.
Ik zette film op terwijl ik op het bed ging liggen. " Ik laat je los zolang je maar beter gaat gehoorzamen. Ga maar op bed liggen." Zei ik. Waarna ik haar handen vastmaakte aan het bed met een slot.
Ik vertrouw het niet als ik slaap en ze ligt los. Ze gaf geen commentaar dit keer. Half uurtje later viel ze in slaap. Heb ik het nu eindelijk voor elkaar. De volgende ochtend moest ik eerst iets regelen.
Waardoor ik haar vast liet liggen. Ik plakte wel nog tape op haar mond. Toen ik die middag terug kwam maakte ik haar los. "Mee lopen." Zei ik terwijl ik naar de badkamer liep.
"Ja meneer." Antwoordde ze. ik maakte haar handen vast aan de ketting. Waarna we gingen douche. "M-meneer, i-i-ik heb het gevoel dat ik zweef." Stotterde ze.
"Stil jij. Je weet dat je nu een straf krijgt." Antwoordde ik bot. Na het douchen maakte ik haar weer vast in haar kooi. Haar handen achter zich vast met prikkeldraad en het voeten terwijl ze op haar knieën zat ook met prikkeldraad.
Ik had een ketting tussen de handen en voeten vast gemaakt zodat ze niet anders kon gaan zitten. "3 dagen zonder eten zonder drinken moet genoeg zijn." Zei ik. Terwijl ik een blinddoek om deed en tape op haar mond plakte.
4 dagen later haalde ik de tape los. "Ga je nu wel weer luisteren? " Vroeg ik. "J-j-ja m-meneer. Stotterde ze. Ik gaf haar een glas water. Waarna ik haar los maakte.
"B-b-bedankt." Stotterde ze. Ze ging naast mijn bed zitten. Heel de dag heeft ze op de zelfde plek gezeten. "Ik ga eten maken jij blijft hier." Zei ik terwijl ik opstond.
"J-j-ja m-meneer." Stotterde ze. Het was het zelfde riedeltje als paar dagen geleden. Eten was op waardoor ik haar aan het bed vast maakte. Ik maakte haar wel anders vast.
Haar benen en armen verspreid waardoor ze nergens heen kon. Maakte een ketting in haar mond vast. Waarna ik haar verkrachtte. " Ik moet nu weg en kom morgen pas weer terug." Zei ik.
De avond daarna kwam ik terug. "Je krijgt zo eten. Sorry,dat het zo lang duurde het was zwaar uitgelopen." Zei ik terwijl ik de ketting uit haar mond haalde.
Kort na het eten kwam Wyatt langs. "Nogmaals sorry dat ik niet goed oplette." Zei Wyatt terwijl hij binnenkwam. " Maakt niet meer uit broertje. Heb haar gelukkig weer gevonden. Zonder teveel gedoe." Antwoordde ik.
"En hoe gaat het met jou Djes?" Vroeg Wyatt aan haar. "S-slecht. I-i-ik wil naar huis." Antwoordde ze." Je bent thuis lieverd. Dat weet je." Zei ik bot.Waarna ik een ketting in haar mond vast maakte.
"Wyatt ga maar vast naar de woonkamer.ik kom der zo aan." Zei ik. Toen hij weg was verkrachtte ik haar weer. Waarna ik naar de woonkamer ging.
JE LEEST
werd verliefd op mijn slachtoffer
Mystery / Thriller"nee! Alsjeblieft doe dit niet! Ik kan mijn moeder niet alleen laten!" Riep ze smekend. Ik stond klaar om der te vermoorden. Klaar om nog een moord op mijn naam te hebben staan. Ik had der daar en tegen inmiddels al 16 op mijn naam. Dit was mijn 17...