Ik deed een blinddoek om bij Djes en een doek in der mond. Waarna we jaar in de kofferbak legde. We hadden mijn telefoon achter gelaten daar. We gingen naar een andere provincie met veel verlaten huizen.
Toen we aan kwamen brachten we eerst alles naar de kelder. Waarna we Djes naar beneden brachten en de blinddoek los maakte. " Mhm." Probeer ze terwijl ik de doek uit der mond haalde.
"W-w-waar zijn we?" Vroeg ze angstig. "Ergens. Heb je goed geslapen?" Vroeg ik. "Niet echt." Antwoordde ze. Wyatt was ondertussen boven alles in de gaten aan het houden.
Die avond kwamen der 2 jongeren. Wyatt had ze naar binnen zien glippen. Waardoor hij de deur achter ze dicht kon doen. Het waren een jongen en een meisje.
"H-h-hallo? Is hier iemand?" Riep het meisje. Ik zat ondertussen als klaar met mijn geweer. "Der is volgens mij niemand Faye." Antwoordde de jongen. Ik had mijn hand voor de mond van Djes gedaan zodat ze stil bleef.
"Ik hoor wel dingen hoor. Waarom wou jij ook al weer hier afspreken?" Vroeg Faye.
*Shot*
"Finn? Hallo?" Riep Faye in schok. Ik stond inmiddels achter der. "Ian please doe niks ze is nog jong." Zei Djes.Ik maakte haar voeten vast met touw en nam haar mee naar waar Djes zat. "W-w-wat heeft u met Finn gedaan? W-w-wat gaat u met mij doen?" Stotterde ze.
"Hij is dood" antwoordde Djes. Faye begon te huilen. "Rustig maar." Zei Djes. De volgende ochtend schoot ik haar ook. "W-waarom?" Vroeg Djes.
"Waarom denk je. Trek je kleding uit." Antwoordde ik. Ik deed de kleding van Djes bij die meid aan en gaf de kleding van die meid aan Djes.
Ik maakte Djes los zodat ze even der benen kon strekken. Ik maakte ondertussen een plekje klaar waar Djes vast kon. Even later maakte ik haar voet vast aan een ketting aan de muur.
"W-w-wat ga je doen?"vroeg ze. "Ik laat het lijken dat ik jou heb vermoord." Antwoordde ik. Ik heb de meid ergens neer gedumpt in het water. Heb andere plannen met diet jongens lichaam. Die ik ondertussen in een vriezer had gedaan.
Een maand later probeerde Djes weer te ontsnappen... Ik maakte haar staand vast met een blinddoek om. "W-wat ben je van plan?" Vroeg ze angstig.
Ik had ondertussen een pannetje op het vuur gezet. "Jij hebt voorlopig heerlijk eten voor jou alleen." Zei ik. Toen het klaar was gaf ik der een stukje. "W-wat is dit?" Vroeg ze.
Wyatt had een beamer en een wit laken geregeld waardoor ik gewoon film kon kijken. Djes heeft inmiddels al 2 weken straf. "W-wat kijk je?" Vroeg ze terwijl ik bezig was met een film.
"Een film. Wil je mee kijken?" Antwoordde ik. "Als dat mag ja graag." Zei ze enthousiast. Ik maakte haar los uit der Kooi. Haar voeten maakte ik vast met een touw. Waarnaast ik een van haar hand aan mijn hand vast maakte.
"Zo kan je nergens heen. Welke film zou je graag willen zien? " Vroeg ik. " Maakt mij niks uit vind eigenlijk alles wel leuk." Antwoordde ze. Kort daarna lag ze tegen mij aan te slapen.
Ik maakte der hand los. " Probeer maar goed uit te slapen." Fluisterde ik. Paar uur later werd ze wakker. Waarna ze der voeten los probeerde te maken.
"Moet ik je nou echt ten alle tijden vast maken bij je handen?" Zei ik gefrustreerd. "Nee. Z-ze zaten net te strak." Antwoordde ze. Terwijl ik der handen weer vast maakte.
JE LEEST
werd verliefd op mijn slachtoffer
Mystery / Thriller"nee! Alsjeblieft doe dit niet! Ik kan mijn moeder niet alleen laten!" Riep ze smekend. Ik stond klaar om der te vermoorden. Klaar om nog een moord op mijn naam te hebben staan. Ik had der daar en tegen inmiddels al 16 op mijn naam. Dit was mijn 17...