Toen ik de volgende ochtend wakker werd lag ik vast aan het bed. "Zal ik Ian en Felix ook halen?" Vroeg Levi. "Nee meneer alsjeblieft niet F-f-felix... " stotterde ik.
Na dat hij een ketting in mijn mond had vast gemaakt ging hij weer weg. Paar uur later werd Violet wakker. "Goedemorgen mama, gaat het? " vroeg ze zacht. Waarop ik knikte.
Pov Ian
"Mhm!" Probeerde ik. Ben ik nou daadwerkelijk ontvoerd... Toen ik ging slapen lag ik thuis op bed. Nu zit ik vast en waar ik ben weet ik ook niet..."Goedemorgen Ian. Heb je mij gemist? " Vroeg een bekende stem. "Mhm!" Probeerde ik weer. "Wil je naar je dochter?" Vroeg die bekende stem. Waarop ik knikte...
Hij kwam dichterbij waardoor ik zag wie het was. Hij had me bijna helemaal los gemaakt... Alleen mijn handen vast en een ketting in mijn mond... "Mee lopen dan he." Zei hij...
Even later kwam ik bij violet en Djes aan... Wat zagen die der uit. Ze lagen te slapen. "Wakker worden!" Riep Levi kwaad terwijl hij Djes sloeg. Hij had mijn hand aan het bed vast gemaakt.
Hij haalde de ketting uit de mond van Djes. "Goedemorgen meneer..." Stotterde Djes. Levi maakte haar verder los. Waarna hij mij ook volledig los maakte en weg ging hij.
"D-d-djes?" Vroeg ik onzeker. Waarna ze in mijn armen vloog. "Gaat het? Wat is er gebeurd? Wat doe jij hier?" Vroeg ze. "Het kan beter. Ik heb geen idee wat er gebeurt is. Ik werd vast wakker..." Antwoordde ik.
"Lieverd wakker worden." Zei ze zacht. "Goedemorgen mama. Wat is er?" Vroeg violet toen ze wakker was. "Er is niks lieverd." Antwoordde ik zacht. "Papa!!" Riep Violet vrolijk.
Pov Djes
Die avond toen violet lag te slapen. " Ian we moeten ons sterk houden voor violet. Ze is tot nu toe nog niet extreem bang, omdat ze bij mij geen angst ziet." Zei ik."Ik zal mijn best doen... Wat is er allemaal gebeurt lieverd?" Vroeg Ian. "Genoeg. Hij gebruikt die box om mij te straffen als ik of Violet niet luistert... Geregeld word ik vast wakker. Hij heeft violet al is vast gemaakt..." Vertelde ik.
"Clyde heeft een team op jou ontvoering gezet. Inde hoop dat we deze hell zo kort mogelijk kunnen houden voor violet." Zei Ian. Even later kwam Levi weer...
"Was dat gezellig?" Vroeg hij. We knikte bijde. "Djes ga je mee?" Vroeg Levi. "Wat ga je met haar doen?" Vroeg Ian. "Het is klaar met die verwennerij. Ze gaat vast en daar blijft ze voor een maand of 3 4." Antwoordde hij.
Pov ian
Hij maakte haar vast en maakte de box vast om der hoofd... "Laat haar met rust!" Riep ik. Waarna hij mij strak op het bed vast maakte. Met een ketting in mijn mond.Hij maakte ook violet vast... "Nu blij? Moet je maar geen tegen word geven." Zei hij... Ik werd een maand later los gemaakt. Djes en violet waren al los. "Gaat het lieverds?" Vroeg ik zacht.
Violet knikte. " ja het gaat. Hoop echt dat ze ons snel vinden." Antwoordde Djes. "Hoop ik ook. Sorry van voorheen. Merk nu hoe erg het je mentaal sloopt." Zei ik zacht.
JE LEEST
werd verliefd op mijn slachtoffer
Misterio / Suspenso"nee! Alsjeblieft doe dit niet! Ik kan mijn moeder niet alleen laten!" Riep ze smekend. Ik stond klaar om der te vermoorden. Klaar om nog een moord op mijn naam te hebben staan. Ik had der daar en tegen inmiddels al 16 op mijn naam. Dit was mijn 17...