ღ5ღ

36 0 0
                                    

"G-goedemorgen Ian. Sorry van vannacht." Zei Djes zacht. "Goedemorgen. Heb je verder wel goed geslapen?"vroeg ik. " Niet bepaald." Antwoordde ze.

Ik maakte haar weer vast in der kooitje. " M-moet ik der nu in door vannacht?" Vroeg ze zacht. "Ja lijkt mij logisch met je gedrag van vannacht. Misschien moet je je beter gaan gedragen." Antwoordde ik.

" Ja meneer. Ik zal mij beter gaan gedragen." Zei ze. Een week later ging ik weer film kijken waardoor ik nog een poging deed met haar. Dit keer deed ik haar voeten vast met een ketting en slot.

" M-moet dat zo strak? " Vroeg ze. "Ja  anders probeer je te ontsnappen. Je moet eerst weer wat vertrouwen verdienen." Antwoordde ik. " Oke dan maar..." Zei ze.  De film was bijna afgelopen toen ze in slaap viel.

De volgende ochtend was ze al vroeg wakker. Ik werd 3 uur later wakker. " Je ligt nog op je plek. Dat is bijzonder." Zei ik lachend toen ik haar zag. "Goedemorgen meneer..." Antwoordde ze.

"Wat is er?" Vroeg ik. "Ben al 3 uur wakker en kan geen kant op. Word tegen mijn zin hier gehouden. Ik miss mijn familie. Is dat genoeg?"  Antwoordde ze bot.

POV Djeslynn

Hij  maakte mij weer in me kooi vast. Het enige waar ik aan kon denken was mijn familie. Mijn zus Ivy, me moeder, me vader, me toekomstige neefje en nichtje. Mijn zus was toen ik ontvoerd werd 7 maanden zwanger van een tweeling.

Wat heb ik gedaan dat dit mij is overkomen. Zat in het laatste jaar van mijn opleiding. Ik zou een dag later mijn laatste examen hebben als ik die had gehaalt kon in gaan werken bij de politie.

Maar ja nu is alles verpest. Ze hebben mij letterlijk nog gewaarschuwd voor hem... Mijn stage / toekomstige werkplek... Hun wisten dat ik in de zelfde dorp woon waar hij vandaan komt.

Wisten ze dat dit zou gebeuren? Waarom was ik ook zo lomp om voor de eerste 'date' bij iemand thuis af te spreken. Had beter in een openbare drukke plek kunnen afspreken. Maar ja zo denk ik der nu over. Dat is achteraf wanneer het al gebeurd is.

POV Ian

Ze zit nu al weer 3 weken daar in zou ze nu wel kunnen luisteren. Hoop van wel. Ze is anders. Ze durven der bek open te trekken. "Kan je weer normaal luisteren? Of... Moet ik je de komende maanden hier in houden."vroeg ik terwijl ik der mond los maakte.

"Ja meneer." Antwoordde Djes. "Dit is voor voorlopig je laatste kans." Vervolgde ik mijn zin. Ik maakte haar verder los. Waardoor ze op de grond viel.

"Auw, Moest dat nou weer?" Vroeg ze. "Wil je die kans of niet?" Antwoordde ik snel. "Ja meneer ik wil die kans..." Zei ze kort daarna. Ik begon net koken. Djes zat inmiddels op het luchtbed film te kijken.

Toen het eten klaar was gaf ik haar een bord. Waarna we gingen eten en keken ondertussen verder film. " Ian? Ik mis mijn familie." Zei ze uit het niets.

werd verliefd op mijn slachtoffer Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu