ღ34ღ

17 1 0
                                    

Zo ging het nog eens 4 maanden door... Toen ik die nacht eten kreeg had ik zwaare weeën. 5 dagen later was ik bevallen van een tweeling. Twee meisjes... Evelyn en Evie.

De bevalling duurde 5 dagen ,omdat Evie verkeert om lag dus moet ik een keizersnede krijgen... Levi had 5 dagen gewacht met mij naar het ziekenhuis brengen... Ik mag van geluk spreken dat ze bijde nog leven...

Dit was wel mijn kans om te ontsnappen. Nou ja een van de verplegers herkende mij dus ik hoefde zelf niks te doen... Een half uur later stond Clyde bij mij in de kamer. " gaat het Djes? " vroeg hij terwijl hij me een knuffel gaf.

De beveiliging had Levi an naar een andere ruimte gebracht en vast gehouden. Kort daarna kwamen violet en Felix binnen. Wat was ik blij om hun gezien. Ze probeerde opij te springen.

" ho ho even voorzichtig zijn met mama. Ze het net een operatie gehad." Zei Clyde terwijl hij ze tegenhield. Even later kwam Ruby en Ivy ook.

" mama wat voor operatie had je?" Vroeg violet zacht. "Een om je zusjes er uit te hallen." Antwoordde ik zacht. Terwijl ik dat zei kam de verpleger aan lopen met ze. "Dankje voor je hulp."  Zei ik tegen haar.

"We zouden jullie graag nog even hier houden om de tweeling in de gaten te houden , omdat je al zei dat je pas na 5 dagen hierheen bracht. Geen dank trouwens." Antwoordde ze terug.

"Waar is Ian?" Vroeg ik zacht. "Hij was doorgedraaid toen hij terugkwam." Antwoordde Ruby. "Hij zit opgenomen in een clieniek." Vervolgde ze. "Hij is wat! "Riep ik verbaasd.

"Het was de veiligste optie voor violet en Felix. Djes." Antwoordde Clyde. "Weet he hoe dat komt dat hij doordraaide... Hij zat voor 5 maanden vast met die box en daarna liet Levi hem weer het criminele pad op draaien!" Riep ik...

"Ik wist dit... Toen ik zag hoe erg hij. Verandert was na dat moment heb ik gezegd dat ik der niks over ging zeggen ,omdat hij anders weer de gevangenis in moest." Zei Maya toen ze binnen kwam lopen.

"Gaat alles een beetje goed Djes?" Vroeg ze kort daarna. "Waarom had je. Het niet gezegd lieverd dan had ik het waarschijnlijk kunnen voorkomen." Zei Clyde.

"Omdat hij dan weer opgepakt zou worden en dan hadden violet en Felix helemaal niemand. Ik weet hoe vervelend het is om zonder ouders op te groeien en daar door in pleeggezinnen te moeten..." Antwoordde ze.

"Mama zijn dat ze? Mijn zusjes? " vroeg violet nieuwschierig. "Ja lieverd dat zijn he zusjes. Evelyn en Evie. Kan iemand Ian misschien halen?" Antwoordde ik.

"Ik zal mijn best doen." Zie Clyde. De dag later was het al wat rustiger en ging het al wat beter. Halverwege de middag kwam Clyde de kamer binnen. "Ik heb kunnen regelen dat hij een week met verlof kan omdat je net bent bevallen." Zei hij.

" je bent een held Clyde. Dankje!" Antwoordde ik even daarna kwam hij binnen. Het is dat ik loop met pijn anders was ik hem in zijn armen gesprongen. Een uur later kwam de verpleging binnen. Met het nieuws dat we naar huis mochten.

werd verliefd op mijn slachtoffer Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu