ღ7ღ

36 0 0
                                    

POV Ian

"Djes tijd voor eten." Zie ik terwijl ik haar klaar maakte voor eten. Het is al een week verder sind ik haar mond heb gehecht. "Wyatt komt vanmiddag dus gedraag je." Vervolgde ik. Ze knikte.

" Heey Ian hoe gaat het met jullie? " Vroeg Wyatt terwijl hij binnenkwam. "Goed. Heb haar maar even wat harder aangepakt. Ze bleef maar bezig."  Antwoordde ik.

Ik had haar een papier en een pen gegeven... " Wat heb je in je gedachten?" Vroeg ik. Ze schreef mijn zus. " Wil je je zus ook kwijt?" Vervolgde ik waarop ze extreem nee ging schulden.

Nee alsjeblieft niet ik zou graag mijn neefje en nichtje willen zien. Schreef ze daarna. "Krijg je niet." Antwoordde ik. Mijn broertje had ondertussen een huis geregeld waar we in konden.

Waardoor ik Djes een slaapmiddel gaf. We hebben die nacht alles verhuisd. Ik had Djes vast gemaakt aan het bed. De volgende ochtend werd ze wakker. " Binnekort krijgen je je eigen plekje." Zie ik tegen haar.

Had haar ondertussen naast het bed op de grond vast gemaakt. Die avond maakte ik haar strak op bed vast waardoor ze geen kant op kon. "Mhmm." Probeerde ze.

"Werk maar gewoon mee. Dan gebeurt er verder niks." Fluisterde ik in haar oor. Ondertussen deed ik een blinddoek bij haar om. Ik verkrachtte haar. "Misschien krijg je zo minder verlangen naar je familie. " Fluisterde ik toen ik klaar was.

Ik maakte haar ook weer naast het bed vast. Een week later deed ik het zelfde riedeltje. In de hoop dat ze zou gaan breken. Zo ging het 4 maanden door ... Ze was nog niet gebroken.

Ik sleurde haar mee naar de badkamer  waar ik haar onder de douche vast maakte. "Tijd om je opte frissen. Je bent tegenwoordig wel heel erg stil." Zie ik tegen haar.

Toen ik klaar was liet ik haar staan. Ik ging ondertussen verder met haar plekje. Eenmaal klaar maakte ik haar daar in vast met prikkeldraad. " Ik moet binnenkort een maandje weg dus dan zorgt Wyatt voor je." Zie ik

POV Djeslynn

Ik moet hier weg zien te kommen.  Hopelijk is zijn broertje minder erg als hij... Die komt namelijk over een week. Hopelijk kan ik het zo spelen dat die mij los maakt en dat ik zo kan ontsnappen.

"Djes ga jij je gedragen?" Vroeg Ian vlak voor dat die weg ging. Ik knikte terwijl hij bezig was met mijn pols. Hij maakte een snee. Waar hij een gps tracker in deed en vervolgens weer dicht hechten.

"Wyatt let alsjeblieft goed op haar. Heb namelijk geen zin om opgepakt te worden." Zie Ian voor hij weg ging. Wyatt knikte terwijl hij op het bed ging liggen.

Ik probeerde geluid te maken. Waardoor hij mijn handen los maakte en mij pen en papier gaf. "Wat is er?" Vroeg Wyatt. Kan jij op de insta van mijn zus kunnen kijken? Of ze fotos van mijn neefje en nichtje er op heeft staan. Schreef ik.

"Waarom?" Vroeg hij. Waarop ik schreef ze was 7 maanden zwanger toen je broer mij ontvoerde. Dus heb ik ze nog nooit gezien. Ondertussen begonnen er langzaam tranen te lopen.

"Ik zal kijken zolang jij je haar gedragen." Antwoordde hij. Ik knikte. Ik ben allang blij dat jij wilt kijken. Ik weet de namen dankzij mijn vader die Ian heeft vermoord. Schreef ik daarna.

werd verliefd op mijn slachtoffer Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu