"Ik ben een groot fan van uw verhaal." Zei ik. "Ik had jullie niet hier verwacht bij hem." Zei Anne. "Ik ben zijn zus. "Antwoordde Ruby.. " ik wou hem bedanken hij heeft mij 2 prachten van kinderen gegeven en hij heeft mij toch laten leven." Zei Djes.
Even later kwam de bewakers mij weer op halen om terug mijn cell in tegaan... Dat was de enige plek waar ik los mocht... Eten werd naar mijn cell gebracht... Ze waren bang dat ik zou ontsnappen.
POV Djeslynn
"Ruby is er bekent wat voor straf Ian krijgt?" Vroeg ik bezorgd. " Ze zitten te twijfelen... Tussen 2..." Antwoordde ze met een traan. "Rustig we proberen wel wat te regelen." Zei ik..." Ik heb van Ian gehoord hoe ze hem daar behandelen... Hij mag alleen tijdens bezoeken uit zijn cell.. en als hij bezoek heeft word hij strak aan de tafel geboeid." Vertelde ze...
"Hij heeft letterlijk alles geprobeerd om er uit te komen zodat hij jou kon zoeken... Hij heeft minstens 5 maanden in een isolatie cell gezeten omdat hij zich misdroeg... Hij wou alleen jou veilig terug vinden..." Vervolgde ze.
Ik ging elke week 3 keer bij Ian op bezoek en zelf ze bewaking zag zijn gedrag veranderen. 2 maanden later was er weet een rechtzaak... Ian had gevraagd of ik kon komen..
Eerst waren de politie aanhet woord. Waarna Ian moest... Zelfs de bewaking adviseerde om hem eerst een x aantal jaren moest zitten en daarna thuis arest kreeg... Na de rechtzaak lieten ze hem even alleen bij mij.
Hij wou mij een knuffel geven maar durfde niet..." Heey kom nou maar ik ben hier voor jou." Zie ik... Ik hoefde alleen mijn laatste jaar opnieuw te doen van mijn opleiding.
Een jaar later had ik mijn opleiding als top student afgerond. Waardoor Ian niet vast hoefte en we mochten in een prive kamer. De bewaking zegt al als jij gedraagt zo bleef. Dat hij binnenkort weekends naar huis mocht.
"Dankje Djes voor alles wat je afgelopen 2 jaar voor mij hebt gedaan. Zonder jou hadden ze mij waarschijnlijk levenslang of zelfs erger gegeven." Zei Ian.
Een maand later mocht hij elk weekend naar huis. Violet was onwijs blij. Terwijl ik het eigenlijk best spannend vond. Puur omdat ik bang was dat hij terug ging vallen.
Elke vrijdag haalde Ruby hem op en Xavier bracht hem op maandag terug. Ian moest thuis een enkel band om. hij kon ook eindelijk Felix ontmoeten. "Djes sorry voor wat ik heb gedaan met je vader." Zei hij zacht.
Na 2 jaar werd hij bij vrij gelaten. Ook al was hij al 2 jaar elk weekend thuis was ik als nog extreem bang. De politie had Levi nogsteeds niet gevonden. Op men werk zijn ze bang dat hij achter mij aan zit...
Pov Ian
Ik ben inmiddels al weer een week op vrije voeten. Ik heb van Djes gehoord dat ze Levi nogsteeds zoeken. Ik ben bang dat hij hier heen komt. Waarom ben ik daar toen heen gegaan dan was dit allemaal nooit gebeurd.
JE LEEST
werd verliefd op mijn slachtoffer
Mystery / Thriller"nee! Alsjeblieft doe dit niet! Ik kan mijn moeder niet alleen laten!" Riep ze smekend. Ik stond klaar om der te vermoorden. Klaar om nog een moord op mijn naam te hebben staan. Ik had der daar en tegen inmiddels al 16 op mijn naam. Dit was mijn 17...