"Goedemorgen goed geslapen?" Vroeg ik toen ik zag dat ze wakker was. "Goedemorgen, opzich wel ja. B-b-bedankt voor gister. Antwoordde ze.
"Ik ga ontbijt maken wil jij ook?" Vroeg ik. Waarop ze knikte. Ze ging weer naast het bed zitten. Toen het ontbijt klaar was zat ze daar nog. "Hier is je ontbijt. Waarom ben je nogsteeds zo angstig?" Vroeg ik.
"Omdat ik niet meer weet wanneer ik straf krijg of vast moet." Antwoordde ze. "Voorlopig niet. Ik wil graag je baby in leven houden. Het is toch wel ook mijn kind" zei ik. 18 weken later beviel ze van een dochter.
Ze heet Violet. Na het eerste halfjaar begon Djes zich te misdragen. Waardoor ik haar steeds meer straf begon te geven.ik had nog een lege kamer die had ik helemaal omgetoverd naar babykamer.
Gister heb ik Djes vast gemaakt in de kooi. Handen op haar rug met prikkeldraad en een ketting in haar mond. " Dit krijg je als je niet wilt luisteren!" Riep ik kwaad.
Ik heb haar te veel vrijgelaten... 2 weken later had ik een groter huis kunnen regelen met een groote kelder. Ik had bij de kelderdeur een zwaar slot gedaan. Waardoor ik Djes daar gewoon los kon laten.
4 weken later kwam mijn familie op bezoek. "Djes kan jij gewoon netjes luisteren vandaag? Mijn familie komt op bezoek. Mijn moeder en zus weten niet dat ik een moordenaar ben en dat ik jou ontvoerd heb." Vroeg ik.
"Waarom zou ik jou familie mag wel komen en mijne niet? Ik ga dus echt niet netjes gedragen." Antwoordde ze bot. "Zal ik je zus en haar kinderen dan maar ontvoeren en hier vast zetten? In zon kleine kooi?" Vroeg ik.
"Neee. Ik ga mij al gedragen." Antwoordde ze. " Mooi zo." Zei ik terwijl ik om haar boven arm een schokband deed. " Mocht je toch ineens denken laat ik mij misdragen. Dan krijg je meteen een schok." Zei ik qterwijl ik hem liet voelen. "Auw."riep ze
"Hier heb je schoone kleding." Zei ik voor ik alvast naar boven ging om Violet klaar te maken. Djes had haar al 4 weken niet gezien. toen Djes omgekleed was kwam ze ook naar boven.
"Djes kom dan doe ik je haar." Zei ik. Een uur later kwam mijn familie. "Mam dit is Djes mijn vriendin en de moeder van mijn dochter Violet." Zei ik toen we in de woonkamer zaterdag.
"Ze ziet er wel heel bang uit. Wat heb je met haar gedaan? " Zie Ruby. "Niks. Ze heeft zelf heel veel meegemaakt. Waardoor ze bang is voor nieuwe mensen." Antwoordde ik.
"Kan ik je alleen spreken Djes?" Vroeg Ruby. Ze knikte. Ik gaf haar een schok als waarschuwing. Een uur later kwamen ze pas weer terug. Het leek als of Djes had gehuild.
POV Djeslynn
"Kan ik je alleen spreken Djes?" Vroeg Ruby. Ik knikte. "Arg." Mompelde ik zachtjes toen Ian mij een schok gaf. "Ik heb jou vaker gezien. Bij ons in het dorp. Toen zag je er gelukkiger uit dan nu." Zei Ruby."Ik ben gelukkig." Antwoordde ik. "Je mag eerlijk zijn he ik doe je niks. Ik weet dat mijn broertje een seriemoordenaar is. Dus het zal mij niks verbazen als hij jou vast houd." Vervolgde Ruby.
JE LEEST
werd verliefd op mijn slachtoffer
Mystery / Thriller"nee! Alsjeblieft doe dit niet! Ik kan mijn moeder niet alleen laten!" Riep ze smekend. Ik stond klaar om der te vermoorden. Klaar om nog een moord op mijn naam te hebben staan. Ik had der daar en tegen inmiddels al 16 op mijn naam. Dit was mijn 17...