ღ35ღ

23 0 0
                                    

Clyde wist het al ,omdat we hem even noodnummer hadden gemaakt. Dus hij had 2 autostoeltjes gehaald. Eenmaal thuis ben ik op de bank gaan liggen. "Lieverd gaat het?" Vroeg Ian om de zoveel tijd.

Violet en Felix waren bij mijn zus gaan logeren. Zodat ik nog even kon bij komen. 4 dagen na dat ik ben thuis gekomen kwamen ook violet en Felix thuis. Levi was gelukkig opgepakt.

De 3 dagen dat we echt als een gezin waren gingen veel te snel voorbij. Voor dat Ian weer terug moest. Clyde bracht hem terug. We hadden afgesproken dat Ruby bij mij zou komen omdat ik nogsteeds moest rusten.

Pov Ian
Voor deze week zat ik hier al 7 maanden. Het lijkt wel op de gevangenis daar mocht ik ook niet uit mijn kamer. Ik wil bij mijn gezin zijn. Ik hoop echt dat Djes op bezoek mag komen.

Na een maand had Clyde het eindelijk zover dat ik weer naar huis mocht. Eenmaal thuis sprong violet in mijn armen. "Papa! Hoe gaat het? Ik heb mama goed geholpen hoor!" Zei ze vrolijk.

Djes kon inmiddels bijna alles weer zelf wel met wat meer moeite. "Ze heeft zeker goed geholpen met der zusjes." Antwoordde Djes terwijl ze foto's liet zien van hoe violet de fles aan het geven was.

We gingen na die tijd steeds meer als een gezin naar buiten. Elke keer als Djes iemand zag die ook maar een beetje op Levi leek raakte ze al in paniek. Thuis kreeg ze last van flashbacks.

Waardoor we besloten om te verhuizen. Het was daarnaast ook wel nodig. Een groter huis. We hadden nu maar 3 slaapkamers. We wouden het liefst een huis met 5 slaapkamers. Zodat iedereen in de toekomst een eigen kamer kon hebben.

Gelukkig vonden we snel een huis die we leuk vinden en die aan onze voorwaardes voldoende. Het was een kleine boerderij net buiten de stad. Djes mocht pas na dat ze helemaal onderzocht was weer terug aan het werk.

Pov Djes
De tweeling is inmiddels bijna 1 jaar. Ik heb vorige week het onderzoek laten doen. Er kwam niks geks uit. Alleen Ian en ik weten van mijn flashbacks en paniekaanvallen. Dat email ik eigenlijk graag zo houden...

Over een maand wat ik weer beginnen. Eindelijk kan ik mij weer nuttig maken. Ik wil waarschijnlijk in mijn werk mij gaan specialiseren in vermissingen en ontvoeringen. Puur door alles wat er gebeurt is.

Levi moest 6 jaar de gevangenis in. Het viel mij op dat Evelyn vaak last had van Asma aanvallen... Laten we maar hopen dat het niks is. Toen ik eindelijk weer aan het werk mocht was ik onwijs bang.

De eerste maanden gingen goed. Niemand is er tot nu toe achter gekomen... Ik heb al een aantal flashbacks gehad tijdens werk. Gelukkig werk ik samen met Clyde hij weet dat ik tegenwoordig wat stiller ben.

Dus het valt niet op als ik even stil val. Hij gaat ook zichzelf specialiseren in ontvoeringen. Dus kunnen we die overstap samen maken. Ian blijft voornamelijk thuis en is begonnen met lessen geven op juigd detentie.

Drie jaar na de laatste laatste gebeurte zijn mijn angsten pas opgehouden. We zijn een goel gelukkig gezin en ja ik baal dat dit alles is gebeurd maar als nog ik zou geen andere keuzes maken als ik de kans had

The end

werd verliefd op mijn slachtoffer Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu