ღ23ღ

24 0 0
                                    

Gelukkig ging alles goed mee Djes en haar baby. "Djes ik moet even weg red je het alleen met violet?  Anders vraag ik of Ruby wilt komen." Vroeg ik. "Durf niet alleen te zijn. " Antwoordde ze.

POV Djeslynn
Gelukkig was Ruby er zo. Even na dat Ian was vertrokken hoorde we van uit beneden voetstappen... "Volgens mij had ik hem gezegd dat ik bepaalde wanneer jullie los mochten." Mopperde Levi.

"Alsjeblieft laat ons met rust. " Probeerde Ruby. hij maakte Ruby vast aan het bed... Waarna hij een ketting in haar mond deed. Hij had een briefje geschreven voor Ian en hij nam mij mee...

Een paar uur later kwamen we aan bij zijn huis nou ja Loods... Waar hij mij weer strak vast maakte. "Wat heb je met mijn dochter gedaan?! " Riep ik argesief. "Vast gemaakt in haar bedje met net genoeg lucht.dus hoop maar dat ze het overleefd." Antwoordde hij met een glimlach.

POV Ian
2 uur later kwamen ik terug bij een krijsende violet en een vastgebonden Ruby. "Wat is er gebeurd?!" Riep ik kwaad. " Levi hij heeft dat gedaan." Antwoordde ze.

Terwijl ze dat zei hoorde we in de buurt sirenes uit gaan. "Ian verstop je nu of vlucht. Je moet nu gaan." Zei Ruby. " Ik laat jou niet alleen en vooral violet niet. " Antwoordde ik..

" Ga ! Djes heeft je nodig.! Als je vast zit hoe red je haar dan!" Terwijl ze dat riep stormde er politie binnen... Ruby zat nogsteeds vast aan het bed.

" Wacht laat hem alsjeblieft eerst zoeken naar Djeslynn Starr!" Smeekte Ruby, maar helaas ze hadden mij al in de handboeien geslagen... "Ruby zorg alsjeblieft goed voor violet en vind djes." Zei ik...

"Mevrouw wilt u aangifte doen tegen hem?" Vroeg politie. " Nee natuurlijk niet het is mijn broertje hij heeft dit niet gedaan ik was samen met djeslynn Starr aan het oppassen op hun dochter." Zei ze.

POV Djeslynn
" Djes kijk is wie er op het nieuws is." Zei Levi met een glimlach. "Wat heb je gedaan!" Riep ik boos. Terwijl ik in mijn gedachten dook. Waar is violet... "Ik heb jou daar weg gehaald. En laten lijken dat hij zijn zus vast hield. Waarbij de gouden tip gegeven waar Ian was "

6 maanden later hielt Levi mij nogsteeds gevangen en Ian zat nogsteeds gevangen bij te politie. In middels was het duidelijk te zien dat ik zwanger was...

"Alsjeblieft laat de baby leven... Al leg je hem veilig bij mijn familie neer in een mandje." Smeekte ik. Gelukkig hij deed niks... Ik kwam geregeld op het nieuws met fotos die Ruby en ik gemaakt hebben...

Ruby was nogsteeds maar mij opzoek... Geregeld kwam het bericht in de krant en elke keer moest ik het hard op voor lezen.

Daily Witness
Nog elkaar dag word er naar Djeslynn Starr gezocht. Het is niet haar eigen familie meer, maar ook de zus van onze plaatselijke seriemoordenaar.
Zijn zus heeft nog een recente foto met de zwangere Djeslynn. Ze zou nu ongeveer 7 maanden zwanger moeten zijn.
B

y Anne Jones

werd verliefd op mijn slachtoffer Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu