Even later kwam ik weer terug bij Djes... Ze had staan huilen. Ze kon mij gelukkig wel horen. "Gaat het lieverd?" Vroeg ik zacht. Ze schudde nee. Je zag dat ze pijn had. Heel der arm zat onder het bloed...
" Ian. Ik wil jou niet meer hebben hier. Djes blijft hier die ander mag je mee nemen." Hoorde ik ineens achter me. Het was Levi... Even later maakte jij Maya los en maakte haar handen vast met een ketting.
Een half uur later zaten we in mijn auto. "Kom dan maak ik je los jij verdient dit niet." Zei ik tegen der waarna ik der los maakte. "Dankje. Het komt wel goed met djes dat geloof ik." Antwoordde ze zacht.
"Dat weet ik ook wel ,maar ik weet hoe hij is en wat hij nu gaat doen..." Vervolgde ik. "Hij gaat nu weer verplaatsen dus weten we niet waar ze is... Daarnaast Djes is waarschijnlijk zwanger. Kom ik breng je veilig thuis." Zei ik daarna...
"Ik zeg niks over wat er gebeurt is. Jij kan er ook niks aan doen. Ik heb het verschil gezien nat dat je Djes had geholpen." Zei ze vriendelijk. "dankje. Ik weet niet eens wat der voor die tijd is gebeurd." Antwoordde ik zacht.
Even later kwamen we bij haar thuis. Ik liep mee naar de deur zodat ik zekker wist dat ze veilig was. " Maya? Wat is er gebeurd? Ian je zus belde me een uur geleden over Maya." Zei Clyde.
"Levi had der ik heb geen idee wat der gebeurt is de afgelopen 3 maanden. Ik kan me alleen herinneringen dat ik Djes geholpen heb toen ze moest overgeven." Antwoordde ik zacht.
"Kom binnen het komt goed." Vervolgde Clyde. "Nee sorry ik moet een manier vinden om Djes ook vrij te krijgen." Antwoordde ik waarna ik weer naar huis ging.
Toen ik thuis kwam werd ik verwelkomt door een nogsteeds geïrriteerde Ruby... Violet en Felix lagen al op bed. "Maya is weer thuis. Ik moest weg en Maya moest met me mee." Zei ik.
"Ik weet niks meer vast de afgelopen 3 maanden. Ruby ik weet niet wat er gebeurt is of wat ik heb gedaan. Het enige wat ik weer is dat ik Djes heb geholpen en daar ik daar voor half jaar geleden toen ik tegen haar inslaap viel. Toen ik paar uur later wakker werd lag ik vast." Vervolgde ik.
Ruby zei niks. De volgende ochtend zag ik eindelijk violet en Felix weer. Felix was inmiddels aan het lopen en aan het brabbelen. "P-p-papa hoe gaat het met mama? Vroeg violet... Zij wist wat er gebeurt was daar. Zij heeft er nachtmerries over gehad.
"Weet ik niet lieverd. Ik maak me ook zorgen om der." Antwoordde ik. "Ik heb der zo goed mogelijk geholpen. Ze heeft nachtmerries over water gebeurt is. Ze komt niet meer alleen in slaap. Ze slaapt het liefst naast je. " zie Ruby.
Pov Djes
4 maanden later werd ik eindelijk los gemaakt... Ik mocht een week los blijven... Inmiddels was er een klein baby buikje te zien. Na de week werd ik weer vast gemaakt met de box. Ik kreeg nu wel gelukkig iedere dag eten.
JE LEEST
werd verliefd op mijn slachtoffer
Mystery / Thriller"nee! Alsjeblieft doe dit niet! Ik kan mijn moeder niet alleen laten!" Riep ze smekend. Ik stond klaar om der te vermoorden. Klaar om nog een moord op mijn naam te hebben staan. Ik had der daar en tegen inmiddels al 16 op mijn naam. Dit was mijn 17...