ღ15ღ

32 0 0
                                    

Hij maakte weer een ketting in mijn mond. "Zo je vrijheid is van af nu voorbij. Vanaf nu blijf jij beneden en zit je tenalle tijden vast. Ruby komt voorlopig niet meer." Zei hij.

Een week later kwam hij weer. hij maakte een van mijn voeten vast aan een ketting en de ketting vast aan de muur. Hij haalde de ketting uit mijn mond en gaf mij drinken en droog brood.

"Wat kan ik doen voor mijn vrijheid?" Vroeg ik zacht. " Je kan niks meer doen daar voor. Je bent al je kansen verpest." Antwoordde hij. Waarna hij weer weg ging.

Een jaar later bracht hij Violet naar mij toe. Waarna hij mij los maakte. "Ruby komt zo gedraag je." Zie hij bot. Ik negeerde hem.  Dat is het beste wat ik kan doen.

"Heey Djes hoe gaat het?" Vroeg Ruby toen ze beneden kwam. Zij kwam eigenlijk altijd speciaal voor mij. " Kan beter. Ik heb men dochter langer dan een jaar niet gezien, omdat hij ons uitelkaar houd." Antwoordde ik.

" Ze is nu toch bij je. Ian je was gister op het nieuws. Ze hadden even berekend hoelang je zou moeten zitten als ze je gevangen namen. 70 jaar ...." Vervolgde ze.

POV Ian
" Heb al dik 2 jaar geen moord gepleegd en nog zijn ze bezig..." Zei ik. Ik snap er niks van waarom zoeken ze nog. Ze zoeken al dik 3 jaar en nog geven ze het niet op.

" Sluiten jullie het gesprek af." Zei ik even daarna. Ik maakte een ketting in de mond van Djes. Ruby en ik gingen kort daarna weer naar boven... Ik liet Violet bij Djes na een jaar.

De volgende ochtend haalde ik de ketting uit haar mond. Ik maakte haar verder los. "Mee lopen en violet mee nemen." Zei ik terwijl ik haar omhoog hielp. "J-j-ja m-meneer." Stotterde ze.

"Leg violet maar op bed daarna loop je verder mee." Zei ik terwijl we bij violets kamer stonden. "J-j-ja m-meneer." Antwoordde ze.

Even later nam ik haar mee naar mijn kamer waarna ik haar op mijn bed vast maakte. Haar armen en benen gespreid. Waarna ik een ketting in haar mond vast maakte.

"Heb je er al zin in? " Fluisterde ik vragend in haar oor. Ze schudde. Ik verkrachtte haar. Toen ik klaar was maakte ik haar los en nam ik haar mee naar de badkamer.

"Mhm." Probeerde ze ze had de ketting nog in haar mond. "Nee nee, je mag niet praten. Je praat teveel anders." Zei ik terwijl ik haar los maakte.

"Je gedraagt je anders maak ik je vast. Begrepen?" Zei ik. Ze knikte. Ze heeft nu hopelijk lang genoeg vast gezeten waardoor ze hopelijk eindelijk gaat luisteren.

Een maal in mijn slaapkamer maakte ik haar handen vast aan het bed. "Ik ben zo terug." Zei ik terwijl ik weg liep. Toen ik terug kwam lag ze te slapen. Ik hoop echt dat ze normaal gaat luisteren. Wil der niet meer zo extreem vast hoeven hebben.

werd verliefd op mijn slachtoffer Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu