Het is al een maand later... Ze heeft weer geprobeerd om te ontsnappen. Waar door ze al een week vast staat. Had een ketting zo gemaakt dat ze met der handen omhoog net op der tenen kon staan en der handen zaten daar vast.
"Please laat me los... Dit doet pijn." Vroeg ze met een trillende stem. " Nee nee... Jij hebt je niet gedragen dus je kunt een straf verwachten." Antwoordde ik terwijl ik iets in der mond deed. "Mhm." Probeerde ze. Ondertussen had ik der een touw bij gepakt. Waarmee ik der kon slaan.
Een week later maakte ik haar weer los. Ze had 2 weken niks gegeten en weinig gedronken. "Hier heb je wat te drinken." Zei ik terwijl ik haar drinken aanbood. Ze zat nog wel met handboeien vast. Ik had inmiddels een foto gemaakt van hoe Djes der uit zag.
Ik had gevraagd of Wyatt naar een ander provincie kon gaan. Die veer weg was van waar ik zat en van af daar in een verlaten huis de foto te sturen naar haar ouders. Hij heeft de telefoon daarna vernietigd en in een prullenbak gegooid.
"Ian het is gelukt." Zei Wyatt vrolijk toen hij terugkwam. " W-w-wat is gelukt?" Vroeg ze zwak. " We hebben een foto gestuurd van hoe je der uitziet nu naar je ouders gestuurd." Antwoordde ik.
" Dat kan je niet maken! Me vader heeft al een slecht hart!" Riep ze met tranen in haar ogen. "Ik had je ook kunnen vermorden. Hou je dat wel in je achterhoofd. Ik hou je nog in leven. " Zei ik geïrriteerd. " Ja meneer..." Antwoordde ze zacht.
Een week later kwam de foto op het nieuws. "W-w-wat moet ik doen voor meer vrijheid?" Vroeg ze angstig... "Niks want die krijg je voorlopig niet. Dat heb je zelf verpest. Door je wegloop pogingen..." Antwoordde ik.
Waarna ik haar weer staand vast maakte. "Z-z-zou ik mogen slapen? Ik ben onwijs moe." Vroeg ze. "Op 1 voorwaarde... Je blijft vast met je handen en je voeten worden vastgemaakt." Zei ik.
"Ja meneer." Antwoordde ze. Ik maakte haar los. Waarna ik der handen op der rug vastmaakte en daarmee haar voeten met een stuk touw. "Als je iets verkeerd doet gaan je handen strakker en daarna ga je weer staand vast. Dan weet je alvast wat der gebeurt." Zei ik terwijl ik naast haar ging liggen.
"Ja meneer." antwoordde ze. Ze werd halverwege de nacht wakker van een nachtmerrie. "I-i-ian ben je wakker?" Stotterde ze zacht. "Wat is der?" Vroeg ik terwijl ik half nog sliep. "Ik had een nachtmerrie..." Antwoordde ze.
"Waarover?" Vroeg ik terwijl ik der handen even los maakte. "Over dat jij mijn vermoorde... Ik ben bang." Zei ze met tranen in der ogen. "Je hoeft niet bang te zijn. Zolang je gewoon luistert komt het goed." Antwoordde ik.
Ik maakte haar handen weer vast en ging weer slapen. De volgende ochtend. " Ian wakker worden de politie wilt jou telefoon traceren!" Riep Wyatt. "Staat de auto boven?" Antwoordde ik
JE LEEST
werd verliefd op mijn slachtoffer
Mystery / Thriller"nee! Alsjeblieft doe dit niet! Ik kan mijn moeder niet alleen laten!" Riep ze smekend. Ik stond klaar om der te vermoorden. Klaar om nog een moord op mijn naam te hebben staan. Ik had der daar en tegen inmiddels al 16 op mijn naam. Dit was mijn 17...