ღ30ღ

19 0 0
                                    

"Wees blij dat je die box niet op hoeft." Vervolgde ze. Kort daarna kwam Levi weer. "Ian ik heb een voorstel. Violet breng ik veilig naar je dus, maar dan moet jij zowiezo standaard vast." Zei hij

"Ik doe het." Antwoordde ik. Hij maakte mij gelijk strak staand vast... "De rest komt zo wel als ik terug ben." Vervolgde hij. Violet gaf ons nog snel een knuffel.

4 uur later kwam die terug. "Zo hoe gaan we het een hell voor je maken. Nog ideeën Ian?" Vroeg hij. "Nee ik heb geen ideeën. Zolang je Djes een beetje met rust laat." Antwoordde ik.

Hij maakte een ketting in mijn mond. Waarna hij een ketting staan Djes haar voet vast maakte en het andere eind aan de muur. Waardoor ze niet bij mij in de buurt kon komen.

"Wil je voelen hoe Djes zich voelde toen jij opgepakt was? " vroeg hij.  Op een of andere manier was ik wel nieuwschierig. "Telaat geantwoord nu ga je het voelen." Vervolgde hij toen ik niet reageerde.

Hij maakte die box om mijn hoofd vast... Wat was die box zwaar en Djes heeft zo 6 maanden gestaan. Ik snap wat ze bedoelt met dat dit nog erger is... Ik hoop dat alles goed gaat met violet en Felix.

Pov Djes
Ian zit inmiddels 5 dagen zo vast. Ik heb het gevoel dat Levi het zo ver laat gaan dat hij in een trans komt en dat Levi hem weer het slechte pad op buigt... Ik lag op tijd te slapen.

Toen ik een maal lekker sliep haalde Levi de box van Ian af en gaf hem eten en drinken. Na een half uur maakte hij de box weer vast. Hij had mij ook anders vast gemaakt... Waarna hij mij weer verkrachtte.

Waardoor ik wakker werd. "Mhm!" Probeerde ik... Een maand later mocht Ian even los. Hij moest wel de ketting zijn zijn mond houden. "Gaat het?" Vroeg ik zacht. Hij knikte twijfelent ja.

Binnen een half uur lag hij te slapen. Levi wou hem na 3 uur weer vast maken, omdat hij lag he slapen mocht hij nog 6 uur blijven. Zijn handen werden wel aan het bed vast gemaakt.

Het laatste uurtje werd de ketting uit zijn mond gehaald. Zodat hij kon eten. Na het eten werd hij gelijk weer vast gezet met de box op... 5 maanden later werd er een ketting in mijn mond vast gemaakt.

Een dag later werden Ian volledig los gemaakt. Hij was in trans. " mhm ! " probeerde ik. Levi fluisterde iets in ians oor. Waarna Ian naar mij kwam om mij te verkrachten...

Pov Ian
Toen ik klaar was moest ik der slaan van Levi... Je zag aan Djes dat ze het niet wou... Een week later haalde Levi de ketting uit haar mond. Waarna hij even weg ging...

"I-i-ian?" Stotterde Djes. "Wat moet je?"zei ik. "W-w-wat is er gebeurd met je? Gaat alles goed?" Vroeg ze. " er is niks gebeurd en wat maakt het uit of het goed gaat met mij." Antwoordde ik.

werd verliefd op mijn slachtoffer Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu