ღ11ღ

33 0 0
                                    

POV Djeslynn

Ik luister maar gewoon. Het heeft geen nut om tegen te werken. Het word er alleen maar erger van. Ik mis mijn familie. Hoe kon hij mij zo snel vinden.

Kort daarna viel ik in slaap. Toen Ian terug kwam maakte hij mij anders vast. Hij maakte mijn handen vast aan het bed met een slot. Mijn voeten maakte hij ook vast met een slot.

"Goedemorgen, goed geslapen?" Vroeg hij de volgende ochtend. Ik schudde mijn hoofd. "Je hebt je gister niet heel goed gedragen he. Ik knikte om het niet nog erger te maken.

Hij maakte mij weer vast in men kooitje met prikkeldraad. Hij deed mijn haar is een staart. Waarna hij mijn hoofd kaal scheerde. Mijn lange blonde haren...

3 jaar uit laten groeien voor niks. Ik voelde tranen over mijn gezicht heen lopen. 3 dagen later maakte hij de ketting uit mijn mond. "En ga je weer normaal luisteren?" Vroeg hij.

"Ja meneer..." Antwoordde ik. Hij maakte mij verder los. Ik ging netjes naast het bed zitten.  Hij liet mijn steeds vaker los. 2 weken later voelde ik me niet lekker.

"I-i-ian ik voel me niet lekker." Stotterde ik. "Wat is er?" Vroeg Ian. "Ik voel me misselijk." Zei ik. Hij haalde een zwangerschapstest. Ik deed hem en hij kwam positief uit.

Ik begon te huilen. "Rustig maar het komt goed." Zei Ian. het bleef een aantal maanden rustig... Toen ik 20 weken was liet Ian Xavier langs komen. " ze ziet er een stuk beter uit dan de vorige keer." Zei Xavier.

"Xavier kan jij kijken of alles goed gaat bij haar zwangerschap?" Vroeg Ian. "Wat heb jij nou weer gedaan? Ik hoop voor je dat ze er ook mee eens is." Zei Xavier geschrokken.

POV Ian

Ze heeft gevraagd of ze haar zus kan zien omdat ze bang is. Ik zal kijken wat ik kan doen voor haar. Het is een week verder heb Djes gister in haar kooi gezet.

De kooi zit opslot. "Djes doe je ogen is dicht." Zei ik terwijl Xavier binnen kwam lopen met Ivy. "W-w-wat gaat u doen?" Stotterde ze. Ik maakte ondertussen het slot los.

"Open je ogen maar." Zei Ivy. Toen haar ogen open waren begon ze gelijk  tranen te krijgen. "We brengen haar veilig terug na vandaag." Zei ik. "O-o-oke. Ivy ik ben bang." Stotterde djes.

"Ik weet het. Het is allemaal al verteld. Je hebt al zo veel oppas baantjes gehad. Je was de korte tijd dat je bij ze was een super tante." Zei Ivy om haar gerust te stellen.

"Damens zal ik een film op zetten?" Vroeg ik een paar uur later. "Isgoed. Zal ik anders pizza's bestellen voor ons?" Antwoordde Ivy. Djes was nogsteeds een beetje onzeker of dit allemaal wel echt was.

De dag was zo voorbij. Xavier brengt Ivy naar huis." Hoe vond je deze verrassing? " Vroeg ik toen we weer alleen waren. "F-f-fijn Meneer." Stotterde ze.

"Ga maar lekker slapen het komt goed." Zei ik. Ze ging liggen op de manier dat ik haar altijd vast maak. " Je hoeft niet vast vannacht. Tenzij jij dat graag wilt." Zei ik.

werd verliefd op mijn slachtoffer Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu