ღ17ღ

29 0 0
                                    

"W-w-wie ben jij?" Vroeg Djes. "Ian wat heb jij gedaan?" Vroeg Ruby toen ze Djes goed zag. " Niks ik zou niet durven." Zei ik. " Wat heb je gedaan met haar! " Vroeg Ruby nog een keer.

"Ik heb letterlijk niks gedaan!" Riep ik. " Nee nee jij hebt niks gedaan... Voor een paar weken terug liet je haar geen moment los en nu laat je haar gewoon los op bed liggen! "Riep ze kwaad.

"Schat kan het wat zachter ik voel me niet lekker." Zei Djes zacht. "Djes kom jij hoort hier niet jij bent helemaal niet zijn vriendin!" Riep Ruby kwaad.

"Het is nu klaar je hebt hele mijn leven mijn leven bepaalt nu is het klaar ik doe wat ik doe en jij kan daar niks meer tegen doen!" Riep ik kwaad terwijl ik Ruby bewusteloos sloeg.

POV Ruby
Wat is er gebeurd? Waarom zit ik vast? "Hallo Ruby, is dit wat je wou?" Vroeg Ian toen hij beneden kwam. Hij haalde de ketting uit mijn mond.

"Nee ik wou niet dat het zo ver kwam. Ik wou niet dat je Alice doode. Zij was mijn beste vriendin. Ik heb haar nog gezegd dat ze dat niet mocht doen. Ze wou het niet een. Jou beste vriend heeft haar gedwongen toen." Zei ik kwaad.

Hij maakte weer een ketting in mijn mond. " Ik geloof jou niet. Je kan sowieso niks meer doen tegen Djes. Ze weer niks meer wat er gebeurt is en ze kan niks meer alleen. Ze weet niks meer van haar familie." Zei Ian met een glimlach.

Dat heeft hij dus gedaan. Vieze vuile... Hij maakt alles voor zichzelf onleefbaar. Onze moeder gaat hem haten. Als politie er achter komt kan die levenslang. ik hoop echt dat ze hem snel vinden. ik hoop dat Djes snel weer zichzelf is.

POV Djeslynn
Was dat niet Ruby? Wat bedoelde zij allemaal. "Schat ik ben er weer." Hoorde ik Ian zeggen. " Wie was dat?" Vroeg ik zacht. "Niemand lieverd. Maak je maar geen zorgen.het komt goed." Antwoordde hij.

"Iets herkent haar van iets. Weet alleen niet waarvan en hoe." Vervolgde ik. Paar dagen later probeerde hij iets... "Lieverd, ik heb hier geen zin in en wil dit nu niet." Zei ik zachtjes

Hij maakte mij vast aan het bed. "Schat alsjeblieft ik wil dit niet!" Riep ik. Hij ging toch door. "Vrouwen moeten gehoorzamen naar de man." Fluisterde hij in mijn oor. Hij stopte 4 pillen on mijn mond.

" Door slikken nu! " Riep hij argesief. Ik deed het maar gewoon. Waarna hij iets in mijn mond vast maakte." Het ging net zo goed. Waarom moet je het altijd weer verpesten voor jezelf." Mopperde hij.

Kort daarna werd alles zwart. Toen ik wakker werd zat ik vast in de kelder bij Ruby. "Djes? Gaat het? Ik ben het Ruby." Zei ze toen ze wakker was en mij zag. Ik knikte er zat nogsteeds iets in mijn mond.

" Hij heeft jou ontvoerd Djes. Hij is je vriend niet." Zei Ruby. Even later kwam Ian beneden. Hij nam Ruby mee. Mee naar een slaapkamer waar hij haar vast maakte aan het bed. Hij liet iemand anders haar verkrachten.

werd verliefd op mijn slachtoffer Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu