Doe avond verkrachtte Levi Ruby weer. Die weer bij was gekomen. Ik ben benieuwd waar Djes allemaal aan denkt. Morgen is het mijn beurt om haar te slaan.
De volgende ochtend was ik al vroeg bij Djes het leek als of ze sliep. Waardoor ik haar begon te tezeren. Ik maakte haar handen even los en legde ik haar op de grond. Waarna ik haar verkrachte. Toen ik klaar was maakte ik haar weer vast.
3 dagen later was haar straf voorbij. ik maakte haar weer op het bed vast met 1 voet. Levi maakte Ruby helemaal los. Ik snapte niet waarom. waarna we weg gingen. Ik en Levi gingen eten halen.
POV Djeslynn
"Ruby? Wat is er gebeurd?" Vroeg ik toen ze eindelijk weg waren. "Niks." Antwoordde ze. Het leek niet meer op Ruby. "Ruby wat is er? Ik ben het Djes." Zei ik.Even later kwamen Levi en Ian weer. Ze hadden 2 familie pizza's. "I-i-ian zou ik misschien een stukje mogen?" Vroeg ik zacht. "Als er over blijft." Er bleven alleen korstje over...
"Niet tegen haar praten he Ruby. Je weet wat er dan gebeurt." Zei Levi. "Ja meneer dat weet ik." Antwoordde ze. "Djes ik zou het voor jou ook niet proberen." Zei Levi.
"Wat heb je met haar gedaan?" Vroeg ik kwaad. "Ian hou haar een beetje in toon. Ze moet haar plaats leren. Dan kan je het zelfde met haar als ik met Ruby kan." Zei Levi kwaad.
Ian maakte mijn nek strak vast en maakte een ketting in mijn mond vast. Hij verkrachtte mij weer... Paar weken later voelde ik mij veer het zelfde als toen ik in verwachting was van violet.
"Mhm." Probeerde ik.ian maakte de ketting los. " I-i-ik voel me niet lekker... Heb het zelfde gevoel van toen ik in verwachting was van violet..." Mompelde ik zachtjes.
"Dat dacht ik niet er komen hier geen babys of kinderen! " Riep Levi kwaad. "Zij kan er niks aan doen." Antwoordde Ian. " Als het echt zo is en je wilt het houden gaan jullie alle 3 weg. Begrepen?" Vroeg Levi kwaad.
"Ze krijgt wel straf." Zei hij terwijl hij mij naar beneden sleurde. Hij maakte mij weer vast. Elke dag mag je er een uurtje uit zodat je kan eten en drinken als je dat verdient." Zei hij waarna hij een ketting in mijn mond deed en de doos op mijn hoofd.
Wat heb ik nou fout gedaan... Ik kan er niks aan doen dat hun mij verkrachten en dat ik daardoor zwanger raak. Hopelijk kiest Ian er voor om te houden en hier weg te gaan. Hij was veel menselijker voorheen...
POV Ruby
Leve is net weer terug. " Wat heeft ze fout gedaan ? Volgens mij verkrachten jullie ons. Dan horen jullie straf te krijgen toch en niet zij!" Zei ik geïrriteerd.Hij legde mij weer vast... Benen aan het bed... Nek strak aan het bed handen op mijn rug... Mijn mond dicht met tape en hij verkrachtte mij. Ian was inmiddels naar de winkel om testen te halen.
JE LEEST
werd verliefd op mijn slachtoffer
Mistero / Thriller"nee! Alsjeblieft doe dit niet! Ik kan mijn moeder niet alleen laten!" Riep ze smekend. Ik stond klaar om der te vermoorden. Klaar om nog een moord op mijn naam te hebben staan. Ik had der daar en tegen inmiddels al 16 op mijn naam. Dit was mijn 17...