Ze had een gevoelige snaar geraakt. "Djes is maar mijn afkorting. Heet Djeslynn. Ik ben bang..." Zei ik zacht terwijl er tranen kwamen. Ze gaf mij een knuffel. "Het komt goed ik ben er voor je." Zei Ruby geruststelling.
"Please zeg niks tegen hem. Hij maakt mij af. Hij heeft gedreigd om mijn zus en haar 2 kinderen te ontvoeren als ik me niet gedraag.hij heeft mij schokken als ik me niet gedraag tijdens dat jullie hier zijn." Zei ik angstig.
"Komt goed ik zeg niks je geheim is veilig bij mij.": antwoordde Ruby. Toen we terug gingen stonden mijn tranen nog in mijn ogen. Kort daarna gingen ze weg. "Wat heb je tegen mijn zus gezegd?" Vroeg hij kwaad.
"Ze heeft niks gezegd Ian. Ik heb haar wel eens in een club gezien dus hebben we over dat gepraat." Antwoordde Ruby. "Ow je bent er nog. Maar jullie weten dat ik camera's heb hangen."vervolgde hij.
Ow shit shit shit. Ik begon een lichte paniekaanval te krijgen. Ik begon te huilen. "Djes rustig maar ik ken mijn broertje hij doet niks zolang ik er ben." Zei ze.
"Dus je hebt het wel gezegd..." Antwoordde hij." Nee ze heeft niks gezegd ik was er zelf achter gekomen. " Antwoordde Ruby. "Lopen jullie gezellig samen mee?" Vroeg hij.
"Ik wou niks zeggen ze kwam er zelf mee." Zei ik. Ian was daar niet blij mee. hij maakte een ketting in mijn mond. Hij gaf Ruby een slaapmiddel. " Zo loop je nu mee?" Vroeg hij nog eens.
Ik knikte maar gewoon. Hij maakte mij met prikkeldraad vast en Ruby met handboeien. De volgende ochtend werd Ruby weer wakker. "Wat is er gebeurd? Gaat het?" Vroeg ze.
POV Ian
" Goedemorgen Dames. Goed geslapen?" Vroeg ik. Djes schudde nee. "Djes zou ik anders weer je mond dicht moeten hechten?" Vroeg ik terwijl ik de ketting uit haar mond haalde."N-n-nee m-meneer." Stotterde ze. "Ian je bent zo erg niet. Doe het niet. alsjeblieft." Smeekte Ruby. ik had alles al klaar liggen. Waardoor ik Djes vast maakte op een tafel.
Ik hechte haar mond dicht. Waarna ze begon te huilen. "Ian zo erg ben jij toch niet? Waarom deed je dat?" Vroeg Ruby kwaad. " Omdat zij altijd haar mond voorbij praat. Zal ik Ivy maar Halen?" Antwoordde ik.
Djes bleef maar nee schudden. "Volgens mij wilt ze dat niet." Zei Ruby. Ik deed een ketting bij haar in de ond. Twee dagen later had Wyatt Ivy mee genomen.
Ik had haar ook in de kelder vast gemaakt. "Wakker worden." Riep ik. "Mhm!"probeerde Djes. "Ian wat doet Ruby hier?" Vroeg Wyatt terwijl hij beneden kwam.
"Ze wist teveel. Ik vertrouw haar niet met dit. Zij gaat hoogstwaarschijnlijk wel naar de politie." Zei ik. Wyatt maakte de ketting bij Ruby los. " Ik ben het misschien niet eens met je keuzes maar je blijft mijn broertje. Het enige wat ik wou doen was vaker langs komen voor haar!" Riep ze georiënteerd.
"Ja ik vind je te ver gaan om haar zus te ontvoeren omdat ze niet luistert. Ik vind het ook te ver gaan dat je der mond dicht hecht. Ze probeerde het juist achter zich te houden omdat ze bang is. Het lijkt misschien wel dat ik mama achter na ga maar ik heb een hele opleiding gedaan voor psychologie." Vervolgde ze.
JE LEEST
werd verliefd op mijn slachtoffer
Mystery / Thriller"nee! Alsjeblieft doe dit niet! Ik kan mijn moeder niet alleen laten!" Riep ze smekend. Ik stond klaar om der te vermoorden. Klaar om nog een moord op mijn naam te hebben staan. Ik had der daar en tegen inmiddels al 16 op mijn naam. Dit was mijn 17...