🃏
Hepinize merhaba!Nasılsınız umarım iyisinizdir. Kendinize
dikkat edin. Bugün bölümü geç attım. Normalde daha erken atardım. Bu seferlik böyle oldu. Umarım beğenirsiniz sizleri seviyorum.8.Bölüm "BELANIN GELİŞİ"
2 gün sonra..
Beni huzura götüren o yerdeydim. Umudumu yeşeren o kişiyleydim. Aynaya her baktığımda ne kadar güçlü olduğumu görebiliyordum artık. Şimdi de aynanın karşısında ıslak saçlarımı kurutuyorum. Üzerimde temiz kıyafetler, bitmeyen umudum ve büyülenmiş bir ben hissediyorum. Bunları düşünürken son olarak küpelerimi taktım. Ve odadan çıktım. Yiğit beni çalışma odasına çağırmıştı. O gün yağmurda ıslandıktan sonra bir şeyler değişmişti artık. Üst Kata çıktım ve Yiğit'in odasını bulmaya çalıştım. Bir odanın kapısını çaldım, gel sesini duyunca içeri girdim. Yiğit koltukta oturmuş, elindeki kağıtlara bakıyordu.
"Geldim." Dedim. Sonunda bana baktı. Koltuğa otur diyerek işaret verdi. Bu sefer göz devirmeyecektim. Maalesef o yağmurlu günden sonra değişen tek şey bendim. Koltuğa oturdum ve beklemeye başladım. Yiğit'in aniden konuşmasıyla dikkatimi ona verdim.
"Alya ve Cemil'in yerlerini buldum." Dediğinde ayağa kalktım. Mutluluktan havaya uçacaktım. Yerimde duramadım ve odanın içinde yürümeye başladım.
"Bu harika bir haber. Sonunda yerlerini bulduk." Dedim ve devam ettim. "Hadi gidelim."
"Dur bi' birinden haber bekliyorum. Sonra uçakla gideceğiz." Dediğinde başını sallayarak onayladım. Bu işin bitmesine az kalmıştı.
"Peki nasıl öğrendin?" Dedim. O ise cebinden bir cihaz çıkardı.
"Çok zor olmadı bu çip sayesinde Cemil'e ulaştım."
"Peki neden daha önce bulamadın onları ?"
"Sürekli yer değiştiriyorlardı. Buda bizim onları bulmamız mümkün değildi. Onun için belli bir zamanı bekledim." Dedi ve ayağa kalktı. Yanıma kadar geldi. Ne yapacak diye düşünürken, konuşmaya başladı. "Alya'yı bulduktan sonra ne yapacaksın?" Mutlulukla gülümsedim. Ne yapacağım hakkında ona söylememem gerekiyor ama madem merak ediyor söyleyeyim o zaman.
"İlk önce Cemil'i bulduğum gibi boşanma evraklarındaki imzaları artıracağım." Dedim, Yiğit'in tek kaşı kalktı.
"Sence Cemil bunu yapar mı?" Dedi.
"Maalesef yapmak zorunda yoksa bu iş savcılığa kadar gider. Onu rezil bile ederim." Dedim.
"Sonra." Dedi Yiğit. Gözlerimi tavana götürdüm ve düşündüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACIMASIZ
Action"Kırmızı size çok yakışıyor hanımefendi. Hep böyle güzel misiniz?" Bakışlarımı Yiğit'e çevirdim. "Başkasına ait olan kişiyi bunları söylememelisiniz!" Yiğit'in sert sesi koridorda yankılandı. Arkamı döndüm, olacaklardan habersizce bekleyen adam be...