13.Bölüm - KANLI YÜZ

109 8 2
                                    

🃏
Selammm nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Bu bölümde şaşırabileceğiniz, wow diyebileceğiniz şeyler olabilir. Satır arası yorum yapmayı lütfen unutmayın. Sizleri seviyorum iyi okumalar.

Media; Yiğit Asrın

Şarkı: Gözde Öney - bi' ruh
(Kesinlikle dinleyin.)

                                         ~

                                         ~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

13.Bölüm "KANLI YÜZ"

Dediğim gibi: benim yaralarımı sarmaya devam eden oydu. Ona sınır tanımamalıyım. Ne yaşayacaksak beraber yaşayalım istiyorum. Hep derinlere yaşayalım istiyorum. Onunla geçireceğimiz tüm vakitlerim, ona feda olsun. Şimdi de yarın da, hep de onunla olacağım. Kimse bizi durduramaz.

Onunla tanışalı 2 ay oluyor. Zaman o kadar hızlı geçiyor ki ne olup bitti anlamadım. Nefretimin bir anda aşk'a dönüşmesi mucizeydi. Çünkü ben bir insanı sevmedim mi, sevmek için uğraşmazdım. Ne kadar garip, asla yapmam dediğim şeyleri teker teker yapıyordum.

Yiğitle her güzel geçirdiğimiz günü, takvimde kalp olarak çiziyordum. Meğersem Yiğitle ne kadar güzel vakit geçirdiğimi anladım. Geceleri uyumadan önce kalpleri teker teker sayıp öyle uyuyordum. Kalbimin her gümbür gümbür atmadığı gün yok. Her sabah kalktığımda onun için kalkıyorum. Onun için hazırlanır, Süslenirdim. Yiğitle tanışmadan önce kısa bir şekilde hazırlanır, aynanın önünde en az 10 dakika vakit geçirirdim. Ama şimdi aynaya her baktığımda bana değerli hissettiren bedenime bakıyorum. Zaten öyleyim ama şimdi kendimi büyülenmiş gibi hissediyorum. Bu hiç bitmesin.Şimdi ise Babam ve sevgili ortağımızın isteği üzerine davete hazırlanıyorum. Bunu kabul etmezdim. Fakat Yiğitle küçük bir plan hazırladık. Hem ben gücümü gösterecektim hem de Yiğit.

Günlerce babamla konuşmamıştık, yüzüne bakmaya tenezzül bile etmiyordum. Bana bağırdığı için pişman mıdır acaba?

Aynadan kendime baktığımda son olarak kırmızı rujumu sürdüm. Dudaklarımı birbirine bastırdım ve son kez kendime baktım. Uçuş uçuş olan kırmızı elbisem bana fazlasıyla yakışmıştı. Elime çantamı alıp, odadan çıktım. Karşımdaki odadan da Yiğit çıktı. Onu görünce heyacanlanıyordum. İçimde bilmediğim sıcaklık oluşuyordu.

Bana büyük bir hayranlıkla bakarken ona yaklaştım. Aramamızda ki mesafeyi bitirmiştim. Bakışları bir anda üzerimde gezindi. Yutkunduğunu anlayınca gülümsedim.

"Yiğit." Dedim ve sustum. Diyeceği şeyi bekledim. Aynı zamanda parfümü fazlasıyla etkiliyeciydi. Çok geçmeden cevap geldi.

"Çok güzel olmuşsun." Dediğimde gülümsedim. Bakışları donuk ifadeyi hal alınca gülümsemeyi bıraktım. Elimi kavrayınca yürümeye başladık.

ACIMASIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin