🃏
Herkese selam. Nasılsınız, iyi misiniz?
Bu bölüm biraz geç geldi. Bölüme geçmeden önce kısa bir açıklama yapmak istiyorum.Bölüm geç geldi. Normalde her pazar yeni bölüm okurdunuz ama son haftalarda olamadı.
Maalesef çok yoğunum. Yetiştirmem gereken çok şey var. Onun için bölümlere ara veriyorum haziranda yeni bölümler atmış olurum. Anlayışınız için teşekkürŞayet bilsin ki: ben nefes aldığım sürece onun hep ensesindeyim. Bir nefes kadar yakınındayım.
Şarkı: Evrancan gündüz - mevsim çiçekleri
~
17.BÖLÜM "STARLİÇE"
Öfke bazen tanıyamadığım bir kelime oluyor. Öyle güçlü bir kin var ki içimde, bitmek bilmiyor. Sayısızca ağlıyorum bu kor ateşin içinde. Her ateşi yellediğimde, kıvılcımlar adeta büyüyor. Tıpkı yüreğime düşen bir ateş parçası gibi. Yanağıma süzülen göz yaşları tenimi yakıyor. Acısını her saniye hissediyorum. Daha çok düşünüyorum, daha çok. Düşündükçe yeni fikirler, duygular ortaya çıkıyor. Ne zaman bitecekti bu!
"Yedin, bitirdin be kendini!" Ben kendimi bitireli günler oldu. Onsuz geçen saatler, günler ve nicesi benim içimi kavuruyor. Ondan nefret ediyorum ama yine de yanımda olsun istiyorum. Ateş'i durmadan yelliyorum, kollarım uyuşana kadar. Benim canım çok acıyor. Yüreğim durmadan sızlıyor.
Bu raddeye nasıl gelebildik? Neden izin verdim böyle olmasına.
"Biliyor musun?" Başımı kaldırıp Nilay'a baktım. Bana acıyan gözleri bir anda meraka sardı. "Kaktüsü seven dikenine katlanırmış."Nilay koluma dokundu. Ve dediğim şeye güldü.
"O, gülü seven dikenine katlanır değil miydi?" Bu seferde ben güldüm.
"Aynı şey işte." Omuzunu silkip önüme baktım. Tahta çubukla kömürleri karıştırıyordum.
"Kaç saat oldu geçelim mi içeriye." Başımı olumsuz anlamda salladım. "Bir erkek için değer mi?" Sorusuyla hızla nefes alıp verdim. Şimdiden ona çemkireceğim için çok pişmanım.
"Ben Yiğit için ağlamıyorum. Bana ihanet ettiği için ağlıyorum. Beni kandırdığı için tamam mı? Ayrıca sen git uyu."Arkama sakince yaslandım. Bacaklarımı karnıma çektim. Ve o geceyi hatırladım.
"Beni neden kandırdın söyle!" Bağırmam ile Yiğit etrafıma baktı. Adamlarına bakıp çıkmaları için gözü ile işaret verdi.
"Ölmedi demiştin. Yalancı birisin sen. Bundan sonra seninle bir işim yok. Aramızdaki ilişki burada biter."
"Beni dinle." Gülerek ona baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACIMASIZ
Action"Kırmızı size çok yakışıyor hanımefendi. Hep böyle güzel misiniz?" Bakışlarımı Yiğit'e çevirdim. "Başkasına ait olan kişiyi bunları söylememelisiniz!" Yiğit'in sert sesi koridorda yankılandı. Arkamı döndüm, olacaklardan habersizce bekleyen adam be...