¬ 24

85 23 8
                                    

wires: 24

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

wires: 24

Ders bitmişti ve ben de çantamdan çıkardığım fındıklı kurabiyeyi dişliyordum. O kadar yavaş yiyordum ki on dakikada sadece bir tanesini yiyebilmiştim, o da sürekli bir yerlere dalıp gittiğimdendi.

Jiseul sabah Jeno'ya bir tepki vermemişti, en azından ben oradan koşarak uzaklaştığım için bunu görmemiştim. Jeno'nun neden ani bir şekilde ayrılmak istediğini az çok tahmin edebiliyordum, sonuçta beni kendi isteğiyle öpen kendisiydi ve benim kadar onun da kafasında yer edinmiş olabilirdi. Bu ayrılığın sebebini sadece kendimde bulmak istemiyordum çünkü beni kötü hissettirecekti, zaten kötü hissederken üstüne bunu düşünmek hiç iyi değildi.

Bacağımın ağrısı az da olsa geçmişti, yürürken zorlanıyordum ama günü düşmeden tamamlayabilmiştim. İki saat daha dayanırsam kendimle gurur duyacaktım ama bunu başarıp başarmayacağımdan çok emin değildim. Bacağımın ağrımaması için de aşağı inmeyecektim. İki saat burada oturabilirdim.

Masanın üzerindeki telefonumu alıp kilidini açarken mesajlara girdim. Dünden beri şu garip şahıs mesaj atmamıştı, normalde sıkboğaz ederdi beni ancak ona da bir şeyler olmuş olmalıydı. Umrumda da değildi zaten, beni rahat bırakması işime gelirdi. Ne yaptığımı biliyordu ve bunu bana karşı kullanan biriyken bir anda sessiz birine dönüşmüştü. İnsanlar gerçekten çok garipti.

Sıkıldığımı fark etmem kısa sürdü, kendi kendime gülümsedim ve mesaj yazmaya başladım. Biraz da ben eğlenmeliydim.

maya: neden hiç yazmıyorsun?

maya: sevgilinden falan mı ayrıldın ne oldYDBFJSAHDJSAKLŞFBREJKDS

wires: randomun iğrenç ötesi ıy.

wires: ve evet, sevgilimden ayrıldım.

maya: yuh artık

maya: boş attım dolu tuttumIFVREOJPWLŞSAİJIFRLÖ

wires: aferin sana.

wires: zaten kafam karmakarışık uğraşamayacağım seninle.

maya: ya bir şey dicem biz cidden rolleri değiştik galiba
neden benim laflarımı kullanıyorsun?

wires: sen cidden delirmişsin.

wires: rahat bırakıyorum seni daha ne istiyorsun?

wires: ENGELLE BENİ YAZMAYACAĞIM BİR DAHA

maya: lütfen bağırmaz mısın kalbim kırılıyor.

maya: canım sıkıldığı için yazdım, sohbet etmeyeceksen elbette engellerim.

maya: ama bana dertlerini falan anlatabilirsin iyi bir dinleyiciyimdir :D

wires: sağ ol ya.

maya: ne demek :D

görüldü | 02.35pm

35pm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
WiresHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin