8. rész

1.9K 158 24
                                    

- Üss meg. - mondja Hyunjin. Erre Jisung elkerekedett szemekkel néz rá.

- Mi?

Ma kezdődtek az edzései Hyunjinnal és a fiú már most a mély vízbe dobta az omegát. Alig fél órája, hogy megérkezett a helyszínre, ahol rajtuk kívül más banda tagok is vannak, és már most a küzdőtérre vitte őt az alfa. El se mondott neki semmit, semmilyen információt, vagy stratégiát, hanem egyből küzdeni akar vele.

- Jól hallottad. Üss meg. - provokálja őt. - Mutasd meg mit tanultál a taekwondoban.

- Nem foglak megütni. - amint ezt kimondja, egy ütést kap az arcába.

Felnyögve kap a fájó pontra és picit meg is inog az alapállásában. Nem számított rá, hogy megütik. Felnéz a fiúra, aki felvont szemöldökkel pillant vissza rá. Egy nagyot sóhajt az omega és megpróbál rá egy ütést küldeni, de Hyunjin könnyen kikerüli azt.

Ekkor Hyunjin ad neki egy ütést, amit megint nem sikerült kikerülnie. Jisung megint a fájó pontra kap, de az alfa továbbra is provokálva néz rá. Az omega feldühödik és minden erejét beleadva próbálja őt megütni, de folyamatosan kitér előle. Ő pedig folyamatosan kapja az ütéseket a másiktól. Még hozzáérni se sikerül neki.

Tovább harcol és egy nagyobbat üt oda neki, mire Hyunjin megragadja a karjánál és kicsavarva azt a földre küldi őt. Jisung felnyög fájdalmában és a derekára kap. Mire felpillant, már egy kést lát meg a szeme előtt, amit az alfa tart oda hozzá. A fiú idegesen néz hol a tőrre, hol a másikra.

- Meghaltál. - jelenti ki, majd elrakja a tőrt a nadrágja hátsó zsebébe.

A kezét nyújtja Jisungnak, aki elfogadja azt. Már állna fel, de ekkor a fiú megint kicsavarja a kezét és elgáncsolva őt megint a földre küldi, de most hassal. Az omega karját pedig a hátához szorítja. Jisung mérgesen szorítja össze az ajkait, már megint.

- Első szabály. - hajol közelebb hozzá az alfa. - Nem bízunk az ellenségben.

- Elengedsz? - feszeng alatta a fiú, aki mozdulni se tud a rá nehezedő alfa miatt.

- Miért engednélek? - nevet fel hihetetlenül. - Csak most kezdtük el az edzésedet.

Hyunjin elengedi őt, majd újra a kezét nyújtja Jisungnak, most már barátságosan. A fiú megfogja azt, majd azzal a lendülettel rántja le a földre őt, aki leesik. Egyből felpattan és most ő kerekedik felé. Büszkén pillant le az alfára, aki éppen a földet érte.

Hyunjin morogva néz fel az omegára, aki nagy mosollyal sétál el mellette. Viszont nem gondolkodik, azzal együtt gáncsolja ki Jisungot, aki átesik rajta és pofával előre ér földet. Az alfa feláll a földről és lepillant a földön fekvő fiúra.

- Második szabály. Mindig legyél résen. - rakja keresztbe a karjait, miközben a szenvedő omegát nézi. - A káröröm a legnagyobb karma. Na, állj fel! - mutatja neki, hogy álljon fel.

- Talán inkább megtaníthatnál küzdeni, mielőtt szétvernél! - felesel vissza és feláll, továbbra is a derekát fogva.

- Nagyon kinyílt a csípád te omega. - tiszta undorral mondja az "omega" szót, amitől Jisung dühösebb lesz. - Nem úgy volt hogy tanultál taekwondot? - jegyzi meg.

- Csak félévet és akkor is önvédelmet... - halkul el.

- Akkor tudnod kéne, hogyan védd meg magadat. - nézi őt lenézően. - Élesben senki se nézi el a hibákat. És nem csak magadat kell megvédened, hanem a főnököt is. Kettő embert kell védened, de ezzel a tudással azelőtt meghalsz, mielőtt odaérnél hozzá. - fújtat rá.

ORCHIDE | MINSUNGWhere stories live. Discover now