15. rész

1.9K 171 34
                                    

- Hol van? - kérdezi az egyik béta testőrétől Minho, mikor megérkezett az adott helyszínre.

A nagyvárostól kintebb helyezkedik el az egyik raktárra, ahova rendszeresen szoktak foglyokat, vagy túszokat elhozni. Na jó, túszok nincsenek, mert Minho nem hajlik arra, hogy eltartson mocskos, árult, neki ártott embereket. Inkább kihallgatja, majd megöli őket. Az inkább az ő módszere. Bár Hyunjin sokszor megszegi ezt és napokon át életben hagyja az adott embert. Olyankor addig kínozza, amíg lehet. A szenvedéssel még nincs is gond, hanem azzal, hogy azt az embert úgy kell elhelyezni, hogy senki se figyeljen fel és etetni kell. Túl sok munka és Minho ideje így is nagyon kecses.

- Bent van Főnök. - nyitja ki neki az ajtót, így szeme elé tárul az elfogott személy is.

Bentebb merészkedik a szobába, miközben Hyunjin követi őt. A béta férfi egy székhez van kikötözve, miközben három másik testőr felügyel rá. Minho végig méri a bajkeverőt, aki merészen állja az alfa hideg tekintetét. A bétán kisebb sérülések vannak, amik biztos akkor kerülhettek rá, amikor az emberei elkapták őt. Ő volt az egyike azoknak, akik a rendezvényén rátamadtak fegyverrel.

- Park Jaehwan, 32 éves, béta. 3 éve munkanélküli, elvált, 1 fiú gyermek. Adóssága 1.2 millió won. Az összes pénzét eljátszotta a szerencsejátékban és a cég, ahol dolgozott, kirúgta őt az alkohol problémái miatt. Fekete munkákat csinál. - mondja el a tudnivalókat az egyik béta alkalmazott.

- Eléggé egy szerencsétlen élet. - jegyzi meg az alfa. Hyunjin felé nyújtja a kezét, aki egy kesztyűt ad a kezében. Felhúzza azt a jobb kezére, majd odalépve a lekötözött férfihoz, megfogja a hajánál és felemeli a fejét, hogy rá nézzen. - Nagyon rossz kezekbe nyúltál. Lehetett volna több eszed. Nem jó emberrel kezdtél ki.

- Pontosan tudom milyen mocskos ember vagy. Kár, hogy nem céloztam olyan pontosan, mint, amit tudok rólad. - a kijelentése után arcon köpi az alfát. Minho meghökken a tettén, de már megszokta. Lehunyja a szemeit, hogy elszámoljon magába 10-ig és ezután bever neki, a keztyűs kezével, a férfinak. A feromonjai erősödnek a szobában és sajnálja, hogy ezt a vele szemben lévő férfi nem érezheti. A béta oldalra kiköpi a vért a szájából, ami az ütés miatt alakult ki.

- Mégis mit tudsz rólam? - néz merészen a bétára.

- Mindent!

- Ez túl kevés. Nekem pontos információkat mondj. - nevet fel szarkasztikusan. Tudja jól, hogy semmit se tud róla. Csak hallottakat és pletykákat.

- Pénzmosás, ami abban az alapítványban folyik. Meg a kurváid, akiket pénzelsz. Meg a kölcsöneid. - mondja undorral a hangjában.

- Csak, hogy tisztázzuk. Nekem nincsenek kurváim. Bárom és táncosaim, igen, vannak. De ők nem kurvák. És, hogy azzal vádolsz, hogy uzsorás vagyok, eléggé lealacsonyító. Ez sérti a büszkeségemet. - rázza a fejét az alfa. - A pénzmosás meg az egyik főállásom. - mosolyog az utolsó mondata után.

- Mocskos alfa vagy, akit csak a pénze érdekel! - vádolja őt meg.

- Akkor te mi vagy? Én legalább nem ölök embereket pénzért. Én okosan forgatom a pénzt. Még te. - bök a bétára. - Te minden lehetőséget megragadsz és csak harkulászod a pénzt, ami eltűnik a növekvő adósságod miatt.

- Mégis hány ember élete szárad a kezeden? - emeli fel a szemöldökét. - Még, hogy nem ölsz... - fújtat továbbra is az alfára.

- Látom a lényeg megmaradt. - sóhajt egy nagyot. Utál ilyen üres agyú emberekkel társalogni. - Én nem ölök pénzért. Én azzal végzek, aki árt nekem. És te, elég nagyot ártottál nekem.

ORCHIDE | MINSUNGOù les histoires vivent. Découvrez maintenant