M.M: CENNET.
Pekala, sakinim...
Evet, sakinim.
Hayır, değilim.
25 Eylül 2017 tarihinde, uzun zamandır istediğim bir şey oldu... BEN GRİ ile ilgili. Hazır mısınız?
Cennet'in modeli olarak düşündüğüm, sürekli onu hayal ettiğim Oktyabrina Maximova'nın Instagram hesabını onu bulduğum, fotoğrafı ile karşılaştığım günden beri bulamıyordum. Perşembe günü yine denedim. Yine olmadı... Resmen Instagram hesabını bulamıyordum. Sonra ne oldu, bilmiyorum ama BULDUM!
İlk başta sadece takip ettim, daha sonra neyin gazına geldiysem ona mesaj atarak hikayemi anlattım ve baş karakterinde olan kıza çok benzediğini, fotoğrafını kullanmak istediğimi dile getirdim. Açıkçası göreceğini düşünmüyordum... Sonra aklıma bir fikir geldi. Profilini baştan başa gezdim ve fotoğraf beğenileri fazla olsa da yorumların çok olmadığı dikkatimi çekti.
Yorumlara "Lütfen mesajıma bak." yazdım ve kalp koydum. Evet, yaptım! Pişmanda değilim... İlk başta görmedi yine, ben bir sekiz kez falan yazınca bana yanıt verip gördüğünü söyledi...
YANİ MESAJIMI GÖRDÜ...
(Sakinim.)
Ben tabii şok olmuştum ama görmeniz lazım; ağzım beş karış açık ekrana bakıyordum. Haliyle nasıl olduğunu anlamayıp ona birden, dedim ya gaza geldim diye, çok tatlı olduğunu söyledim ve o da yorumumu beğenip kalp koydu.
Yetmediiiii...
Snaplerimi izlemiş!
Onun fotoğrafını alıp Cennet diye attığımı vesaire... Hepsini izlemiş, baya baya izlemiş! O an açık olan ve benimle konuşan okuyucularım şahit, çok fena şaşkındım. Bir anda gelişmişti her şey...
Ekrana doğru "Ay yuh, çok fazla yuh!" diye bağırıyordum en son, size öyle diyeyim...
Mesajıma cevap vermedi işin doğrusu ama yorumlarda bana fotoğrafını kullanabileceğimi söyledi...
Kim bilir, belki mesajlarıma da cevap verir?
İşin aslı şu: Bir hikayeye karakter olduğunu biliyor, buna izin veriyor, fakat karakter ile ilgili, hikaye ile ilgili bilgisi yok...
Sizden ricam Instagram hesabına yorum olarak Cennet yazıp kalp koysanız?
O gerçekten samimi biri, eğer size Cennet'in ne anlama geldiğini sorarsa modeli olduğu karakterin adı deyin lütfen. Dediğim gibi, hikayeden haberdar ama pek bir bilgisi yok.
Off, gerçekten çok mutluyum! 2016'dan beri kıza ulaşmaya çalışıyorum ve OLDU!
NOT: Eğer Oktyabrina'yı Cennet olarak görmüyorsanız, bunu anlayabilirim. Kimsenin hayaline müdahale edemem ama lütfen, siz de etmeyin. Çünkü benim hayal ettiğim kişi o. Saygılı davranacağınıza inanıyorum, sizi seviyorum!
BU DUYURUYU YAPTIKTAN SONRA...
Instagram mesaj kutusuna baktım, ne göreyim?!
HİKAYEME YANIT VERMİŞ!
Off, çok sakinim ben. Aynen.
Hayır, dolaşmıyorum etrafta...
Ve hayır, uyumamazlık etmeyeceğim...
Onun Instagram adresi: Oktyabrina_maximova (Lütfen fotoğrafının altına yorum atıp destek olun bana:"))
Benim adresim: meluwayne
İkinci NOT: Lütfen ama lütfen, eğer model olarak Oktyabrina'yı kullanan birini görürseniz, bana haber verin.
Bölümün bitmesine az kaldı ayrıca. :") Güzel şeyler olacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEN GRİ
ЧиклитMeraklı biri olduğum, inkar edilemez bir gerçekti. Ben; tozlu kütüphane raflarının arasında nefes alan, okuduğu bir kitabı yahut cümleyi, satırı, paragrafı defalarca, ezberlercesine tekrardan okuyan. Kitabı okumayan aksine onunla nefes alan, on...