Başlama tarihi:27.05.2015
Bazen hayat bizi öyle zor sınavlarla sınar ki ne yapacağımızı bilemeyiz..Ama yinede ayakta durmayı başara biliriz. Yada biri elinizden tutarsa bu gerçek olur..
Hayatını kendine adamış bir genç kız !Ailesinde çok uzakta kendi ayakları üzerinde durmayı, kimseden çekinmeden korkmadan, koskoca İstanbula bu güne kadar gelmediği ona bu kadar yabancı olan bu şehire kafa tuta bilecekmi?Annesinin,bu hayatta tek aşkı olan babasının ölümünden sonra evlendiğini ögrendiğinde sanki dünyası yıkılmıştı...O yüzden ne kardeşleri nede annesi umrundaydı..Tek bildiği babasına olan sözüydü..İyi bir doktor olucaktı ve sözündede durdu mezun olduktan sonra Fransadan ayrılmak kararı aldı.Peki İstanbulda onu neler bekliyordu???İlk aşıkı babası olan Şebnem bu sefer gerçek aşkınmı bulacaktı? yoksa yine kendi hayatında birimi olucaktı?
Kimseyi umursamyan yalnızca kendisini kalp kırmağı iyi bilen biri o. Çok zengin ama serseri gibi davranan yakışıklı uzun boylu genç adam.Ailesiyle artık yaşamak istemeyen kendi evim olsun istediğim kişiyi eve getiriyim kafasında olan biri.24 yaşında her şeye sahip tek sahip olmadığı bu güne kadar kimsye aşık olmaması..Kızlar etrafında pervane..Ama o kızlar onu için sadece bir gecelik bir şey..Bu güne kadar onu etkileyen biri olmamştı..Selim annesini kaybettikten sonra şu dünyada güvenecek inanacak biri yoktu onun için..Yalnızlık onun aşkıydı. Yalnız kalmak !O yüzden yeni bir eve çıkmak kararı almıştı..Selim hep yalnız biri olarakmı kalacaktı? yoksa onu etkileyen bir kadın,gözlerine baktığında kendini gören ona güvenen kişiyi bulacakmıydı??
Peki bu iki yabancı farklı dünyaların insanları olan Şebnem ve Selimi ne bi araya getirecek??? Hem romantik hem komik hep dram dolu aşk bizleri bekliyor hazırmısınız???
Evet yeni hikayem Çatı katı .Giriş kısa oldu biraz bölüme sakladım yorumlarınızı bekliyorum canlar..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çatı katı
FanfictionFransadan hayallerinin peşinden giden bir kız,zengin,ukala,hayatı umursamayan bir adam. Sizce bu iki farklı dünyanın insanlarını ne bir araya getirecek ??? O zaman hikayemde buluşalım...