♣♣♣
İçeri girdiğimden beri aklım,hala onda.Niye bu kadar düşünüyorum onu?Artık içdiğim bardağın sayını bilmiyordum .Yarım saat oldu eve gittim mi?Ya başına bir,şey geldiyse.Nasıl bırakırım onu yalnız.Kendimi suçlarken bardan çıktığımda Kaan koşarak benim yanıma geliyordu.
"Ne oldu lan?"
K:"Ya sen o kızı nasıl bu halde bırakırsın?"
"Ne diyorsun ya?"
K:"Şebnemi diyorum abicim kız yarım saattir dışarda baygın halde."
"Ne?Şebnem?Koşarak dışarı çıktım.Ambulansa alıyordular bende abulansa bindim.
X:"Siz kimsiniz?"
"Arkadaşıyım iyi dimi as astımı var biraz acele edelim,lütfen."Şebnemin elinden tutuyordum elleri buz gibiydi.Benim yüzümden.Sonunda hastaneye geldik kapıya yaslanıp doktorun çıkmasını bekliyordum.Onu bir şey olursa kendimi asla affetmeyeceğim.Benim yüzümden benim yüzümden."Kafamı duvara vuruyordum.
D:"Hastanın yakınını sizmisiniz?"
"Evet?Şebnem nasıl?"
D:"Gayet iyi."
"Göre bilir miyim."
D:"Ama dikkatli olun astım çiddi bir hastalık.Birazdan göre bilirsiniz?Korkarak odanın kapısına doğru yürüdüm beni görmek istemeyeceğini biliyordum ama yinede şansımı denedim.Oday girdiğimde hala derin derin nefes alıyordu beni gördüğünde başını çevirdi.
"Şebnem?"
"Niye geldin sen?"Bitkin konuşuyordu.
"Ben seni merak ettim iyisin dimi?"
"Git Selim lütfen."
"Tamam."Hiç bir şey demeden odadan çıkmıştı."
M:"Şebnem nerede?"
"İçerde."Hastanenin dışına çıktım Allah benim belamı versin.Yerdedeki kaldırıma tekme vuruyordum hiç olmadığım kadar sinirliydim.Ona yaklaştıkça daha çok zarar veriyordum.Neden ondan uzak kalamıyorum.
"Selim nerede?"
M:"Bu halinle sen Selimi mi düşünüyorsun Şebnem?"
"Sana Selim,nerde dedim."
M:"Dışarda."
Yinemi gitti?Hastaneden çıkıp eve geldik ama Selim yoktu.Belki gelir diye gözüm hep kapıdaydı.Niye bekliyorsam beni üzen kalbimi kıran adamı merak ediyordum.Kocaman evde yalnızdım.Odamda dolanırken beni,çizdiği resime takıldı gözüm elime alıb bakmaya başladım bana söylediği cümle beynimde dolanıyordu "Sende benim hiç bir şeyim değilsin ve olmayacaksın da"Kalbimi acıtan bu cümleyi unutamıyorum.Beni orda yalnız bırakıp gitmesi o kızın peşinden gitmesini unutamıyorum.Ama hata bende ondan uzak durmam gerekirken niye hala onu düşünüyorum.
1 Hafta Sonra
Aşağı inip survivor izliyorum.1haftadır bu kocaman evde yalnızım.Niye gelmiyor ki?Belkide hiç gelmeyecek.İnsan survivor izlerken ağlarmı?Ben ağlıyorum içimde bilmediğim bi acı var.Moralim bozulmuştu televizyonu kapattıb yukarı çıkıyordum kapının yavaş yavaş açıldığını fark ettim.Selim yavaşça kapıyı açıb eve girdi ben karşısında görünce şaşırdı tabi bende onu yüzü gözü be hale gelmiş kanlar içindeydi.
"Ne oldu sana?"
"Hiç bir şey."
"Nasıl hiç bir şey kaşın dudağın kanıyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çatı katı
Hayran KurguFransadan hayallerinin peşinden giden bir kız,zengin,ukala,hayatı umursamayan bir adam. Sizce bu iki farklı dünyanın insanlarını ne bir araya getirecek ??? O zaman hikayemde buluşalım...