Bölüm 58 Geliş

2K 111 43
                                    

Sizi bekletmedim wattpad ın sildiği bölümlerden birini yazdım.İki gün sizden istemiştim anlayışınız için çok teşekkür ederim canlar.Bölümde hamilelik nasıl oldu?Şebnem Savaşa ne anlattı hepsi var..Sizleri yeni bölümle baş başa bırakıyorum.
Medyada Kaan ve Pınar

Yine odama girmiş yine yaşadıklarımı hatırlayıp kendime acı çektiriyordum.Aslının dediği gibi yalnızken aciz kadın.İnsanların içindeyken yüzüne maskesini takmış güçlü kadın oluyorum.Selimi öyle çarsesiz bırakıp buraya gelmiştim.Şimdi ne yapıyor ne ediyor haberim bile yok.Keşke, keşke onunla konuşsaydım bir inat uğruna onu bırakmasaydım diyorum.

O gün Selim bıraktığımda Bursaya geldiğim gün kimsenin haberi olmadan evden çıkmıştım.

16 agustos 2015

Sabah 06:30 erkenden kalkıp eşyalarımı aldım.İlk Pınarın odasına sesizce girip yazdığım notu bıraktım.Nota şöyle yazmıştım.

-Ben gidiyorum Pınar! Benim yanımda olduğun için sana çok teşekkür ederim canım arkadaşım.Sana söylemeden sesizce gidiyorum.Senden tek ricam Selime söyle peşimden gelmesin.Biz mutlu olmadık ama inşallah sen ve Kaan çok mutlu olursunuz.Seni seviyorum kuzum....

Notu bıraktığım gibi evden çıktım.Daha uçağın kalkmasına 1 saat vardı.Pınardan Savaşın ev adresini almıştım.Etilerde lüks bir dairede kalıyordu.Kapısının önünü geldiğimde o zaten evden çıkıyordu.Beni gördüğünde gülümesidi.

"Şebnem?"

"Seninle konuşmamız lazım." Başını hızla sallayıp kapısını açtı.

"Hayır evinde olmaz burda konuşalım."

"Dinliyorum."

"Neden yaptın Savaş?Neden benim mutluluğuma engel oldun?" Mahçup yüz ifadesiyle elimi tutmaya çaləşsada elimi hızla geri çektim.

"Sana neden yaptın dedim.İki kuruş para içinmi?Ahmet beyle olan bağınızı biliyorum.O sana emir verdi dimi?Her şeyi o planladı."

"Evet ama sana olan ilgim gerçek ben gerçekten seni..." Lafını bitirmeye izin vermedim.

"Kes sesini sen kimsin ha kimsin mi bana aşık olucaksın?Kimsin sen kendini ne zann ediyorsun?Ben bu hayatta tek seven adam Selim.Onun gibi kimse beni sevemez.Onun sevgisi benim canımı bile acıtıyor o ladar derinden seviyor.Çünkü onun gözlerinde görüyorum onu lanet olsun belkide benden daha fazla seviyor.Ama senin gözlerinde ne görüyorum biliyormusun? Aşalık iki yüzlü iğrenç kendini paraya satmış bir adam görüyorum.Şimdi o aşalık adam yüzünden ben bir hiç uğuruna sevdiğim adamı bırakıp gidiyorum burdan.Git patronuna söyle sonunda başardı.Selimle ayrıldık ama bi yanlışı var Selimi kimse benim kalbimden söküp alamaz.Ahmet bey maalesef bunu başaramadı." Öylece yüzüme bakarken ben çoktan yanından ayrılmıştım.

#####

O beni bırakmadı biliyorum beni kalbinden söküp atsa his ederdim.Ama niye eskisi gibi aramıyor onunla konuşmasamda sesini duymaya ihtiyacım var.En çokta bebeğimin.Hamile olduğumu öğrendiyim gün keşke Selim de yanımda olsaydı dedim.

28 ağustos 2015

Sabah uyandığımda garip mide bulantısıyla banyoya koştum.Midem boş olduğu için hiç bit şey çıkmadı.Yüzümü yıkayıp mutfağa gittim.Elime peynir alınca istemsiz olarak kokladım yüzümü buruşturip tekrar mide bulatısıyala banyoya gittim.Ne oluyor bana ya?

"Şebnem?" Aslının gelmesini duyduğumda yüzümü kurulayıp aşağı indim.Elim midemin üzerindeydi.Kasvetli ses tonuyla konuştum.

"Nerdeydin?"Başımın döndüğünü hiss ettim.Elimi duvara koyup ordan destek alarak ağır ağır merdivenleri inmeye çalıştığımda ayaklarım benden izinsiz oturdu. Aslı hızla yanıma gelip saçlarımı kulağımın arkasına verdi.

Çatı katıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin