Merhaba arkadaşlar! Bölümü yazdığım gibi paylşatım aslında aceleyle yazdım ama diğer bölüm baya heycanlı olucak niyettim hikayeyi uzatmak.Vote ve yorumları bekliyorum.
Bazı arladaşlar Zoraki Evlilik Part 2 gelsin diyor gelicek ama şimdilik değil çünkü finale yakışır bölüm yazmak istiyorum.Süpriz olarak çıkar karşınıza bölüm..
##
Bu bölümde en sevdiğiniz kısım hangisiydi?
Yataktan hızla kalktım direk pencereye kaydı bakışlarım allah kahr etsin srni Şebnem niye kavga ettin ki o saçam filimi izlemesydin şimdi Selimle uyuyor olurdun.Üstelik 7 D allahım gözümün önünden gitmiyor.O iğrenç yaratık hızla ayağa kalkıp merdivenlerden korkarak indim.O sırada elektirikler kesildi önce duruksadım sonra bağırdım.
"Aaaaaaaaaa Selim."Selimin odasının kapısını açtım dışardan gelen ışıkla Selim odada yoktu."Nerdesin Selim ay yoksa şey geldimi.Selim nerdesin?"Korku tamamen tüm vücudumu sardı.Işıklar yanıp sönmeye başladı tekrar bağırdım.O sırada Selimin sesi aşağıdab geldi merdivenleri hızla çıklyordu.
"Allah o neydi öyle allah srni ne yapamasın cadı." Elinde mumla geziyordu onu gördüğümde bağırdım oda bana karşılık bağırdı.
"Aaaaaa."
"Aaaaaa sen kimsin?" Galiba kafayı yedim.
"Benim başka kim olucak."
"Selim o şey evde ola bilir garip sesletşr geliyor evden."
"Ne diyorsun ya?"
"Ya arkamızdan çıkarsa."
"Saçmalama Şebnem." Hemen Selimin kolunu tuttum."Elektirikler niye gitti o zaman?"
"Bilmiyorum senin yüzünden hep saçma filime gitmeseydik şimdi uyuyor olucaktık."Başını iki yana sallayıp etrafa bakıyordu.
"Ben çok tırsıyorum."
"Korkma bitanem ben burdayım hadi gel uyuyalım sonuçta öyle bir şey yok o film.Tamamı hadi gel." Kolunu o kadar çok sıkıyordum ki.Yatağa geçtim mumu komidenin üzerine koydu.Başını yastığa koyar koymaz ahtapot gibi sarıldım ayaklarımda ayaklarının üzürine aşırdım çocuk nefes alamıyordu.
"Şebnem biraz kollarını çeksen terledim."
"Yaaa bir şey olmaz sana.Özür dilerim bi daha sözünden çıkmayacağım söz."
"Evet ya ben sana küstüm." Kollarımın arasında çıkmak istiyordu.Ben daha çok sokuldum başımıda boynuna gömdüm.
"Ya Selim sarıl bana gerçekten çok korkuyorum yarın yine küsersin."
"Hayır anlamadığım ben yanında yokum diye bir yabancı yanına oturuyor ve sen izin veriyorsun iki dakikalığına lavoboya gittim."Ay durmadan konuşuyor susturmak lazım.
"Öpsem barışırmısın?"
"Ne?Kortuğun için böyle söylüyorsun dimi?"Yüzümü buruşturdum.
"Hayır ama gerçekten korkuyorum sende korkuyorsun ama belli etmiyorsun."O sıra dudaklarımda sıcaklık hiss ettim.Gülümseyip karşılık verdim.Elimi ensenine götürdüm belimden tutup beni üzerine yatırdı yavaşça dudakalrını ayırdı.
"Barıştıkmı?"
"Hiç küsmemişdik ki."Boynuna sarıldım şuan ki durumuz biraz karışık evet Selimin üzerdeyim.
"Ya Selim gözlerimi kapatığımda o yüzü geliyotr gözümün önüne dolaba bakamıyorum yan çıkım elin bir birine vurursa keşke seni dinlesydim gitmeseydik.Şimdi korkmazdım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çatı katı
FanfictionFransadan hayallerinin peşinden giden bir kız,zengin,ukala,hayatı umursamayan bir adam. Sizce bu iki farklı dünyanın insanlarını ne bir araya getirecek ??? O zaman hikayemde buluşalım...