Çok ama çok uzun bölüm yazdım şimdiden söyliyim +18 sahne var ona göre okuyun arkadaşlar.Yazarken yanaklarım kızardı benim..Ama lütfen ön yargılı davranmayın okumak istemeyen okumasın lütfen..Yorumlarınız bekliyorum keyifli okumlar..
♣♣♣
Merdivenlerden inerken arkası dönük vaziyetteydim.Topuk seslerini duyunca arkamı döndüm karşımda duruyor veb bana gülerek bakıyordu.İnanılmaz güzel olmuştu.Belkide ilk defa böyle bir güzellik görüyorum.Yani evet Şebnem çok güzel ama bu gün başka bir güzel olmuştu.Beyaz elbise hafif dalgalı saçlarıyla sanki ip yer yüzüne inmiş bir melekti.Yavaş yavaş bana doğru gelmeye başladığında etrafımı saran kokusuyla büyülendim.Gözlerimi biran olsun üzerinden alamıyordum belkide konuşurken kekeleyecktim.
"Nasıl olmuşum?"
"Çok çok çok gü gü güzel olmuşsun ha harika görünüyorsun."
"Gerçektenmi?"
"Evet."
"Sende hiç fena değilsin."Yanıma gelip gömleğimin yakasını düzeltti.Ben o sırada ondan gözlerimi ayırmıyorum tabi.
"Senin yanında sönük kaldım şuan."
"Alt tarafı bi elbise giydim Selim bana yemek gibi bakmasan?"
"Neden?"
"Öyle işte.Geç,kalıyoruz çıkalım artık."Kolumdan tutup beni kendisine çekti.
"Gitmesek mi?"Sağ eliyle belimi kavradı sırt dekolteli elbise giydiğimi hala anlamadı.Ellini birazda yukarı götürdüğününde durukladı sonra beni döndürdü.
"Bu ne Şebnem?"
"Ne ne sevgilim?"
"Bu sırtın ne çok açık bu?"
"İşte elbisenin her yeri kapalı birazcık sırtı açık."
"Birazcıkmı?"
"Evet."
"Ben hiç,öyle görmüyorum."
"Hani çok güzel olmuştum?"
"Çok güzelsin ama elbisenin sırtı çok açık be güzelim."
"Ne yapıyom şimdi."
"İnat edersen değişmiyorum diye o zaman yana verdiğin saçlarını arakaya atalım."
"Ya Selim."
"Güzel oldu."Saçlarımı arkaya verdi yine kilitlendi bakışları bakışlarıma.Tam öpüyordu geri çekildim dudakları havada kaldı.
"Ya Kaanın doğum günü ve biz hala oyalanıyoruz burda hadi,çıkalım artık.?"
"İyi çıkalım,nasıl olsa ece geleceğiz."Arabaya bindik Selim hafifçe yandan bana bakıyor bu adam bu gün hiç iyi değil.Sonunda geldik arabadan inip hızlı adımlarla yanıma gelip parmaklarını parmaklarıma kenetleyim elimi sıkıca tuttu."
1 gün önce:
Bu gün İstanbula gidiyoruz aslında hiç,gitmek istemiyorum,ama Kaanında doğum günü olduğu için gitmeliyiz.Bavullar hazır Selimi bekliyorum.Sonunda geldi.
"Nerdesin Selim?"
"Şey sevgilim hani sen burda kalmak istiyordun ya?"
"Evet."
"İşte bu oda artık bizim yani istediğimiz zaman gele biliriz."
"Gerçekten mi nasıl yaptın?"
"Yaptım işte hazırmı her şey çıkalım artık."
"Selim?"Bavulları alıyordu
"Efendim güzelim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çatı katı
FanfictionFransadan hayallerinin peşinden giden bir kız,zengin,ukala,hayatı umursamayan bir adam. Sizce bu iki farklı dünyanın insanlarını ne bir araya getirecek ??? O zaman hikayemde buluşalım...