Bölüm 24 Kıskançlık

2.3K 117 30
                                    

Arkadaşlar yeni bölümle karşınızdayım.İnşallah beğenirsiniz ha bu arada yarın doğum günüm olduğu için yarın bölüm gelmeye bilir ki ters köşe yapmazsam..Sizleri seviyorum yoorumlarınızı bekliyorum...

♣♣♣

Arkamdan konuşmaya devam ediyordu.Aldırmıyordum tabi vazgeçermiyim?Tabikide hayır.Sinirli şekilde Şebnem diyor.

"Ya Şebnem bi durur musun?"

"Durdum sevgilim."

"Başka bir şey iste."

"Olmaz."

"Sen biliyorsun seni kıskandığımı inadına yapıyorsun dimi?"

"Hahay çok eğlenceli olacak hemen akşam,olsa keşke."

"Çıldırtma beni."Arkamdan bağrıyor bu şimdide böyle akşam,nezarette gider kesin.

K:"Ne oluyor Şebnem?"

"Selime sor."

P:"Ne söyledin?Baya sinirlide."

"Bir günlük sevgilim olmayacak yani bir gün özgür takılacağım tabi kendie hakim,olması lazım kavga istemiyorum."Selime bakarak bastırarak söylüyorum.

P:"Vay iyimiş acaba bende seninlemi takılsam gece."

"Olur tabi."Pinar olsa yalnız kalmam evet iyi olur gelmesi.

K:"Sana ne oluyor Pınar?"

P:"Aa ne var ya kız kıza takılıyoruz işte."

"Kimse hiç bir yere gitmiyor akşam sizi çok güzel yere götüreceğim."Aklınca fikrimi değiştirmemi,istiyor çok beklersin Selim.

"Aaa nedenmiş?Akşam biz kız kıza takılıyoruz isterseniz gelin ama,uzakta durun yada gelmeyin sonra kıskançlık tavan yapar maazallah."

"Şebnem?"

K:"Pınar?"

P:"Ay ne var ya?Hadi Şebnem biz gidelim akşama hazırlanayım."

"Tamam canım."Arkadan durup bize bakıyorlar.

"Ne yapıyor bunlar ya?"

K:"Hiç bir fikrim yok abicim ama akşama baya işimiz var."Selime baktım kaşlar çayık eller ceplerde sinirli bakıyor.Acıdım haline.

"Ay kıyamam ya nasıl bakıyor.?"

P:"Kim Selim mi?"

"Evet kıyamam ya vazmıgeçeyim."

P:"Saçmalama ya bence çok eğlenceli olacak hem sende onu denemiş olursun?"

"Nasıl yani?"

P:"Yanisi biz ordayken muhtemelen onların yanına iki tane yelloz gidecek.Bakalım ne tepki verecekler ve Selimin sana aşık olduğunu gerçekten öğreneceğiz."

"İyi fikirde ya Selim öyle bir şey yaparsa inadına?"

P:"Bence yapmaz."

"Sende Kaanamı yapacaksın?"

P:"Ben ona her gün yapıyorum."Gülüşdük otele geldik odaya çıktım Pınara kendi kiyafetlerimden vereceğim akşama ne kaldı ki?

"Hadi gel benim kiyafetlerimi dene."

P:"Siz aynı odadamı kalıyorsunuz?"

"Selim işte yalandan evli olduğumuzu söylemiş."

P:"Ben biraz açık sözlüyüm bir şey sora bilir miyim?"

Çatı katıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin