Evet yeni bölüm gelmeyecek dedim ama benim sağım solum belli olmuyor derken yeni bölüm geldi.Neyse hikaye karışıyor yorumlarınızı okuyorum bazıları benim fikrimle azıcık denk geliyor bazılarının hiç alakası yok.Neyse zaten yakında her şey ortaya çıkacak.Yorumlarınızı bekliyorum.Keyifli okumalar ...
Bu kadar şaşıracak ne vardı ki?Selim bir bana bi onlara bakıyor.Benimse aklımda tek şey vardı acaba babamı tanıyorlarmı?Uzun bir süre sesizlik oldu.
"Babamı tanıyormusunuz?"
"Evet baba rengin bembeyaz oldu bu kadar şaşıracak ne var babanne?Harun amca?"
Selim teker teker yüzlerine bakarak söyledi.Ahmet bey sinirli bir o kadarda telaşla yemeğine bakıyor arada bir kafasını kaldırıb bana bakmayıda ihmal etmiyordu.Harun hocanın ee demesiyle hepimiz ona döndük.
H:"Sen Muratın kızımısın?"
"Evet babamı nerden tanıyorsunuz?"
H:"Şey ben babanı yani biz babanı çok eskiden tanıyoruz."
Öyle söyleyince Ahmet bey boğazını temizleyip sertçe Harun hocaya baktı.Harun hoca başını aşağı dikdi.Ahmet bey hızla bana döndü.
A:"Allah rahmet eylesin baban çok iyi biriydi."
"Sağolun."
"Ne güzel işte Şebnemin babasını eskiden tanıyormuşsunuz."
O sırada Selimin babaannesi peçeteyle ağzını silip Selime bakarak konuştu.
B:"Siz ne zamamdan beri biriliktesiniz?"
"3 ay babaanne ne oldu?"
B:"Öylesine sordum."
Bunlar tuhaf tuhaf haraketler yapıyorlar Şebnemin haberi olmadan bu işi kurcalamam lazım.
"Biz gitsek artık babaanne."
B:"Evladım daha yemeyiniz bitmedi."
"Bizim bir işimiz vardı şimdi aklıma geldi hadi Şebnem."
"Tamam." Masadan kalktığım gibi Selim elimden tutup hızla kapıya doğru yürüdü.Arabaya bindik.
"Selim benim kafam çok karışık."
"Neden?"
Şebnemden hiç farkım yoktu.
"Ya ne biliyim yani baban babam."
"E ne güzel cadı arkadaşlarmış işte." Kollarımı göğüsümde birleştirim yerime sindim.
"Ben hiç öyle sanmıyorum ama."
Hiç bir şey söylemeden eve gelmiştik.Koltukta oturum ayaklarımı karnıma çektı Selimde tekli koltuğa geçip sakalıyla oynuyor.
"Niye o kadar şaşırdılar?"
"Ne?"
"Babanları diyorum niye o kadar şaşırdılar."
"Ne biliyim sonuçta eski arkadaşlarmış olmazmı?"
"Bilmiyorum içimde kötü bir hiss var."
"Güzelim sen neye takıldın böyle?"Yanıma oturum saçlarımla oynama başladı.
"Bilmiyorum işte eğer baban gerçekten arkadaşı olsaydı babanın sevinirdi dimi ama sevinmedi hatta telaşlandı görmedinmi?"
"Babam hep öyledir sana dedim gitmeyelim işte."
"Tamam baban öyle peki ya babaannenin niye gözleri doldu bir tek Harun hoca gülümsedi.Bizden sakladıkları bir şey var ben biliyorum ama bize söylemiyorlar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çatı katı
FanfictionFransadan hayallerinin peşinden giden bir kız,zengin,ukala,hayatı umursamayan bir adam. Sizce bu iki farklı dünyanın insanlarını ne bir araya getirecek ??? O zaman hikayemde buluşalım...