Arkadaşlar bölümleri uygulamadan değil mobil oıarak okuyun wattpadda sorun olduğu için ordan bölüm açılmıyor. O yüzden kısa yazıyorum kporktuöum için.Yeniden yazmak berbat bir şey..Neyse keyifli okumalar..
¤¤¤Ne olduğunu anlmadan Kaan'nın yüzüne pansuman yapıyordum.Selimmde telefonla konuşuyordu.İçimde oluşan korkuya anlama vermiyordum.
"Sana ne oldu böyle Kaan niye bana bir şey anlatmıyorsunuz?"
K:"Selime sor ben söyleyemem." Pamuğu yarasına vurduğumda sızlıyordu.
"Söylemiyorki Selim."
K:"Bir şey yaptığı yoktu Ahmet amca niye böyle bir şey yaptı bilmiyorum."
"Ne yaptı ya?Selim babasının arkasından iş çevriyordu omu?"
K:"Sen nerden biliyorsun?"
"Ahmet bey söylemişti biliyorum diye."
K:"İşte onu gitmiş anlatmış Selim söyledi diye Selim geliyor konuşma."Başımı sallamakla yetindim.
"İyimisin şimdi?"
K:"İyim abi."
"Sevgilim sen istersen çık uyu."
"Tamam." Yukarı çıkıp yatağıma girdim içimde çok kötü bir his vardı.Midemde çok kötüydü zaten.Yarım saat sonra Selim geldi.
"Uyudunmu?"
"Hayır uyuyamıyorum." Başını yatağın başlığına yaslayıp beni kendine çekerek sarıldı.
"Selim ben korkuyorum."
"Korkma neden korkuyorsun ki ben senin yanındayım."
"Sen yanımdasın ama yine de korkuyorum baban bizden ne istiyor biz ne yaptık ki ona?Niye yalandan seni suçluyor?"
"Sevmiyor beni o yüzden belkide beni kıskanıyor."Başımı daha çok yasladım göğüsüne beline daha sıkı sarıldım.
"O sevmesin ben seni çok seviyorum ki."
"Biliyorum bitanem.Ama yarın gidicem konuşucağım onunla bakalım benimle derdi ne?"
"Gitmesen olmazmı?"
"Olmaz Kaanı görmedinmi ne hala salmışlar benim yüzümden.Artık bu işe bir son vermenin vakti geldi.Şimdi uyu güzelim ve hiç bir şey düşünme tamamı?"
"Gitme lütfen.""Uyu prenses benim çok uykum var."
Sabah uyandığımda Selim yoktu hızla üzerimi giyinip aşağı indim.Kaan ayakta kahve içiyordu.
"Kaan Selim nerde?" Kahvesinden bir yudum alıb konuştu.
K:"Selim çıktı geleyim dedi ama istemedi yalnız biraz agresifti." Kesin gitti.
"Hadi yürü gidiyoruz kalk hemen Selim babasının yanına gidiyor."
K:"Ne?Tamam hemen gidelim." Arabaya bindik 1 saat sonra evin önüne geldik.Hızla kapıya doğru gidip çalmaya başladım.
"Selim burdamı?"
X:"Hayır Şebnem hanım."
B:"Ne oldu kızım?"
"Selim nerde?"
B:"Selim babasıyla çıktı."
"Nereye?"
B:"Bilmiyorum ne oldu sana? Kaan oğlum neler oluyor?"
K:"Sorma Nesrin teyze Ahmet amca Selime karşı çok kötü bir şey yaptı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çatı katı
FanfictionFransadan hayallerinin peşinden giden bir kız,zengin,ukala,hayatı umursamayan bir adam. Sizce bu iki farklı dünyanın insanlarını ne bir araya getirecek ??? O zaman hikayemde buluşalım...