Multimedyadaki şarkıyla ouyun
Annem gideli 1 saat oldu ben hala koltukta dizilerimi karnıma çekip tek noktaya bakıyorum.Selim demin beri ne yaptıysa tepki vermiyordum.Annemin giderken söyledikleri babamın anneme değilde başka bir kadına aşık olması?Kafamda oluşan tek soru ben kimim?Babamın aşık olduğu kadın kim?
"Şebnem?Ya sevgilim beni,duymuyor musun?"
"Duyuyorum."Selime bakarak yanaklarım ıslanmıştı bile.
"Niye ağlıyorsun?Yanıma geldi.Bu sefer hıçkırarak ağladım.
"Selim annem bana neden böyle bir şey yapsın?Ben ona ne yaptım ha?"
"Şişiit ağlama senin bi suçun yok ki?Sen üzülme."
"Belkide bundan sonra ne Pelinin nede onun yüzünü göremeyeceğim."Ağlayarak başımı,omuzuna yasladım.Tek sığındım ihtiyacım olan şey onun sıcacık kollarıydı bana sarılmasıydı.
"Göreceksin sevgilim üzme kendini ne olur.Hem ben varım yanında gerekirse Pelinide getirim yanına yeterki sen ağlama."
"Gerçekten mi?"
"Gerçekten.Hem gördünmü dediğimi yaptım izin vermedim gitmene.Sen ne istersen ben,onu yaparım."
"Onu niye dövdün?"
"Hakk etti ama ben bir şey yapmadım Kaan onu o hale getirmiş ki ben daha fazlasını yapardım."Burnumu çekerek konuştum.
"Bir daha öyle bir şey yapma lütfen.Tama biliyorum hakketti ama bir daha birini dövme Selim."
"Tamam ama kaşınanı döverim."
"Ben ne diyorum sen ne diyorsun ya?"
"Sen ne istersen kim istersen o olurum ben prenses."
"Sen sadece Selim ol benim sevdiğim aşık olduğum adam ol."
"Emredersiniz."Elini asker gibi başına götürüyor bu haline güldüm.
"O değilde o Timurmu ne o ne acayip tipti."
"Adınıda hatırlıyorsun?"
"Ya dalga geçme."
"Ona kafa attım ya kafamı keseliyordum banyoda."
"Ne ? hahaha ya.Ya bide diyor Şebnem hanım bu kaba heriflemi birliktesiniz?"
"Hala sinirleniyorum ya kel bozuntusu.Bide bana kaba diyor ha yumuşak tip.
"Onu doğru dedi ama."
"Ne kabamıyım ben?"
"Yani biraz kabasın hatta biraz değil baya kabasın."
"Alla alla erkek kaba olur bikere.Yani ben öyle yumuşak erkek tipi değilim."
"Belli zaten."
"O Timur mu ne o yumuşak davranıyor ya ha onlar piskopat oluyor bıraksaydım seni onlara anlardın kimmiş kaba.
"Niye trip atıyorsun?Bırakmazdın ki sen beni."
"Doğru bırakmazdım."
" Cesur sevgilim aslanım ne kafa attın ama?"Selimin yanaklarını sıkarak konuşuyorum.
"Ya Şebnem bi dur.Demin kabaydım ama?"
"Kabasın kabul et ama bende seni böyle seviyorum."
"Yani sevilmeyecek gibi değilim."
"Ya gıcık."Omuzuna vuruyorum.Sonra vurduğum yeri elimle sıvazlıyorum.Zaten koluna vurunca benim elim acıyor o kadar sert ki kolu.Acaba birine kafa atınca başı acıyormu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çatı katı
FanfictionFransadan hayallerinin peşinden giden bir kız,zengin,ukala,hayatı umursamayan bir adam. Sizce bu iki farklı dünyanın insanlarını ne bir araya getirecek ??? O zaman hikayemde buluşalım...