Bölüm 50 Benim Hayalim

2.1K 103 16
                                    

Ben geldim yorumlarınızı bekliyorum keyifli okumlar....

Kim bu kız dedim uykulu gözlerini ovuşturarak resime baktı.

"Kim kim?"

"Bi kız kim Selim?Niye böyle sarmaş dolaşasınız? "

"Haa bumu bu şey."Resmen baktı baktı ve şöyle dedi."Bilmiyorum."

"Bilmediğin birine niye sarılıyorsun?"

"Ver şu telefonu bana." Telefonu elimden alıb yatağın altına itti."

"Ne yapıyorsun?"

"Uyumaya ihtiyacımız var güzelim belki Kaanın bi arkadaşıdır ben tanımıyorum valla hem biliyorsun benim geçmişi."

"Senin o geçmişini ben var ya." Dediğim an dudaklarıma yapıştı.İlk direndim sonra kendimi boş bırakıp öpüşüne karşılık verdim.Tutukulu şekilde öptükten sonra ayrılıp dudağıma buse kondurdu. Dudaklarımı yalayarak yüzüne baktım.

"Ne oldu?"

"Hiç birşey olmadı. "

"O zaman uyuyalım mı artık?" Başımla onayladım beni kendine çekerek ahtapot gibi sarılıp gözlerini kapattı.Aklım hala fotoğrafdaydı ama pek umursamadım zaten geçmiş bir fotoğraftı.Belime sarılan elini sıkıca tutup ona daha çok yaslanıp kendimi uykunun kollarına bıraktım.

1 hafta sonra

"Ya Selim kalk artık."

"Yaaa."

"Saat 11 oldu ama sen hala uyuyorsun."

"5 dakika daha lütfen."

"Temizlik yapıyorum kalk hadi."

"Ne temizliği ya of bi uyutmadın."

"Uyudun uyuyacağın kadar kalkta işimi yapayım." Hızla yerinde dönüp sırt üstü yattı ellerini başının altına koyub beni süzdü sonra bi kahkaha patladı.

"Bu ne hal?"Üstüme göz gezdirdim ne varmış halimde diye.Elimde süpürge bide paspas vardı saçımı topuz yapmıştım.

"Ne olmuşki?"

"Tam bir ev kadını olmuşsun ama çok tatlısın."

"Zevzeklil yapma kalk hadi."

"Ben kalmıyorum sende benim yanıma geliyorsun."Deyip hızla beni kendine çekerek üzerine yığıldım.Sonra bi hışımla beni altına aldı.

"Ya bırak işim var."

"Seni çok özledim bırak şu temizliği."

"Ama olmaz ki?"

"Niye?Dudaklarıma yaklışıp hafif öptü.

"Çünkü kendime söz verdim."

"Ne sözü."Bu sefer dudaklarını dudaklarımı sürtüyordu.Ne kadar etkileyci olsada kendime verdiğim sözü tutmalıydım.Evet bunu yapa bilirdim.Konuşmama imkan vermiyordu ki dudaklarımı öptükten sonra boynuma indi asklı tişörtümün askısını yavaşça indirip tekrar boynuma yöneldi.

"Çamaşır suyu kokuyorsun Şebnem ama yine çok güzel koku."

"Selim?"

"Ne söyleceğin umrumda değil işimi bozamam."

"Ama Selim?" Nihayet boynumu emmeyi bırakıp yüzüme yaklaştı burnumu burnuma sürttü.

"Ne oldu güzelim?"

"Kalk üstümden."

"Ne?İstemiyormusun?"

"Evlenene kadar sen unut bu işi."

Çatı katıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin