Bölüm 19 Bikini vakası

2.8K 133 14
                                    

♣♣♣

Bazen çok korkuyorum mutluluğum bozulacak diye ama mutluyum bu yetmezmi bence yeter.Selime bir yanım çok güveniyor bir yanım güvenmiyor sanki.Niye böyle oluyorum bilmiyorum.Benden bir şey sakladığı belli ama söylemiyor..Babasına olan nefretimi?yoksa başka bir şeymi anlamıyorum ya o kız onun görünce niye bu kadar telaşlanmıştı kafamda oluşan sorulara yanıt bulmak istiyorum.Ona gerçekten inanmak istiyorum peki bunu nasıl yapalıyım?Ya gerçekten benimle takılıyorsa ya bir gün sıkılırsa benden?Ne yaparım ben o zaman?Başka biri çıksa karşısına ona aşık olsa yok o zaman be ölürüm kesin.Denemliyim onu.Hem nurasıda gayet yeri gibi..

"Güzelim gelsene deminden beri neye bakıyorsun?"

"Şey dalmışım geliyorum."Ya buna nasıl inamıyım şu surata bak tamam  biraz agresiv biri ama kalbinin en deriniklerinde onun ne kadar iyi biri olduğunu hiss ede biliyorum.

"Ne düşünüyorsun sen deminden beri?"

"Hiiç."

"Tamam gel hadi."Elini uzattı bende tutum.

"Benim odam hangisi."

"Aaaa şey bitanem istersen gidip sora bilirsin ama gerçekten bitane oda var."

"İkimiz aynı odada."

"Evet."Odaya girmişti bile.

"Ama?"

"Ne aması sevgilim değilmisin?"

"Öylemiyim?"

"Sen bana inamıyormusun?"

"İn inanıyorum tabikide."Yatakta oturuyordum yanıma gelib yere çöktü ellerimin tutb yüzüme bakarak konuştu.

"Bak sana olan duygularım gerçek.Benden çekınmene gerek yok.Ben eğer birine gerçekten bu kadar bağlandıysam onu asla bırakmam.Sen benim bu hayatta tek gerçeğimsin.

"Sende benim."

"Hem ben koltukta yatarım."Bende bu adamdan şüpeleniyorum kendine gel Şebnem ya bal gibide aşık sana."

"Neden ki?"

"Sen rahat ol diye."

"Gerek yok ki hem bu kadar boyla o koltukta nasıl uyacaksın?"

"Uyurum.Bir şeyler istermisin?"

"Portakal suyu ağzım kurudu."

"Tamam ama yiyecek bir şeyde söylüyorum."

"Tamam canım."Bende kiyafetlerimi dolaba yerleştirdim Selimkileride hall ettim.Bize uzaktan gören evli çift sanar.Ay ne güzel olurdu.

"Sevgilim sen yine daldın gittin."

"Hayal kuruyorum."

"Ne hayali."

"Bana özel."

"Söylesene."

"Olmaz Selim belki sonra."

"Haylimde ben varmıyım peki?"

"Varsın."

"O zaman ne hayal ettiğini."

"Neymiş?"

"Söylemem."

"Söylesene."

"Sen ne zaman anlatmak istersen hayalini bana söylersin o zaman söylerim."

"İyi söyleme zaten sen şukadarcık kısmında varsın."Parmağını ucunu gösteriyorum.

Çatı katıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin