Tüm doğum günü dilekleriniz için sizlere çok ama çok teşekkür ederim canlarım.Bölüm dün gelemdi o yüzden özür dilerim ama şımdıde güzel bir bölüm oldu gibi.İnaşallah sizlerde beğenirsiniz.HGelecek bölümde +18 sahne ola bilir hazırlıklı olun derim.Bunlar ikisde yanıp tutuşuyor. :D Tabi sizde isteseniz yazacağım.Neyse sizi bölümle baş başa bırakıyorum..Yorumlarınızı bekliyorum keyifli okumlar
♣+♣+♣
Rüzgarın serin ama hafifi uğultusu tüm vücudumu sararken bir taraftanda saçlarım havada uçuşuyordu.Galiba bu yaz gününde üşüyordum.Saçlarımı,kulağımın arkasına verip Selimin bana bakan ışıl ışıl gözlerine baktım.O karanlık sokakta tek parlayan gözleriydi.Hala bir cevap vermemişti.Yaslandığım duvardan biraz ayrılıp Selime doğru bir adım attım.Elimi göğüsüne koydum gözlerini kırpmadan bakmaya devam ediyordu.Sol elini belime dolayarak ben kendine yasladı.Bu haraketi gerçekten tahrik ediciydi.Neler diyorum ben böyle gerçekten sarhoşmuyum?Göğüsüne yaslanan göğüsüm her nefes alışta hızlı hızlı atıyordu.Yüzüme doğru biraz daha yaklaştı sıcacık nefesinini yüzüme vuruyordu.Sanki ben değilde dudaklarım konuşmak istedi.
"Hayalin hala geçerlimi?"Saniyeler geçtikten sonra cevap verdi.
"Ama ben kaybettim."
"Olsun."Eğer bilseydim böyle bir şey yağacağını en baştan kayb ederdim zaten.
"Ama hayelimde daha fazla şeyler var."
"Tamam."
"Tamam diyorsun?"
"Evet."
"O zaman iki gün içinde dönüyoruz güzelim."
"Bu kadar çabukmu?"
"Dönmek istemiyor musun?"Başımı iki yana salladım.
"Hayır."
"Ama dönmemiz lazım."
"Hep burda kalsak olmazmı?"
"Yine geliriz daha yaz çok uzun."
"Tamam."Ellerim yüzünü kavramıştı bile burnunla burnunu öpüştürüyordu sanki.Yavaşça dudaklarını alnıma koyarak sanki tüm komumu içine çelerek öptü.Böyle bir romantik an yaşarken içine eden Kaana küfür savurdu.Bunun üzerine kıkırdadım.
K:"Neredesiniz oğlum?"
"Sana ne?"
K:"Aaa özel anınızı böldüm dimi pardon?"
"Ne istiyorsun Kaan?"Selim baya sinirliydi.
K:"Şey bizde otele geçiyoruz.Sizde bırakıyım."
"Siz gidin biz gelmiyoruz."Selime yan bakış attım.
"Ne yapacağız biz burda?"
"Onlar gitsin biz,yürüyerek gideriz."Adamın,içinde romantik ayı çıktı.
K:"Tamam o zaman yarın görüşürüz."Kaanlar gittikten sonra Selim tekrar bana döndü.
"Nerde kalmıştık güzelim."
"Unuttum hadi bizde gidelim.Zaten midem bulanıyor."
"O kadar içersen olucağı bu.Tekila içiyor birde."
"Çok eğlenceli içki ama bi keresinde ikimiz deneyelim mi?"
"Denemem ama bana yetişmezsin."
"Orasını biliyorum.5 bardak sonra içemiyorum."
"İçme artık tamamı sevgilim?."
"Tamam hadi gidelim."
"Tamam hadi gel."Elimi tuttu bende başımı omuzuna yasladım.Ayaklarım ağrıdı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çatı katı
FanfictionFransadan hayallerinin peşinden giden bir kız,zengin,ukala,hayatı umursamayan bir adam. Sizce bu iki farklı dünyanın insanlarını ne bir araya getirecek ??? O zaman hikayemde buluşalım...