Bölümde +18 var.Wattpad yüzünden bölümü yeniden yazdım... Medyada Selim ve Şebnemin kiyafetleri. Bölümü Nezo_sebsel ihtaf ediyorum...
Ahmet beh hızla salona geçip ayakta sağa sola gitmeye başladı Selim sertçe kapıyı kapattınca yerimde zıpladım resmen korkudan dizlerim titredi.
"Selim sakin ol." Sözüme aldırış etmeden babasının arkasından gitti.
"Sen ne diyorsun ya?Sen ne hakla bana bize karışırsın kimsin sen ha kimsin?" Babasına söylediği her lafta kolundan tutmaya çalışırdım ama her seferinde engel oluyordu.
"Sen bu kızlamı evleneceksin öylemi bu kızla."Eliyle beni süzdü."Ben sadece gönül eğlendirdiğini sanmıştım."
"Şebnem hakkında doğru konuş anladınmı beni şimdi defol git huzurumuzu bozma."
"Ah oğlum yazık.Bu kız şimdi benim soyadımı mı taşıyaacak buna asla izin vermem o adi herifin kızını gelinim olarak kabul etmem anladınmı asla." Ahmet beyin önüne geçtim.
"Babam hakkında böyle konuşamazsınız." Ufak kahkaha attı.
"Senin o baban benim sevdiklerimi elimden aldı.Şimdi ben onun kızının mutlu olmasına izin verirmiyim ha?"
"Senden izin isteyen kim?Çık git burdan hayatıma karışma anladım mı."Oturduğu koltuktan kalkıp kapıya doğru yürüdü.Arkasını dönüp yine o iğrenç gülümsemesini gözler önüne serdi.
"Pazar açılaşa gelmeyi unutmayın." Deyip efden çıktı.Selim yanındaki sehpaya tekme atarak koltuğa oturtu.
"Selim sakin ol." Elini yüzüne götürdü bir süre öyle kaldıktan sonra hızla ayağa kalktı.
"Lanet olsun sakin olamıyorum ne istiyor bizden ha ne?" Başımı iki yana sallayıp yüzünü avuçlayatak alnımı alnına dayadım.
"Bilmiyorum.Kimse bize engel olmaz tamamı çünkü ben seni seviyorum.Seni çok seviyorum."
"Seni seviyorum." Başımı göğüsüne yaslayıb sıkıca sarıldım.
"Hadi gel dışarı çıkalım.Sahile inelim evde bunladım."
"Gitmek istemiyorum."
"Ya ama ben istiyorum hadi kalk gidip güzel kahvaltı edelim ha?Lütfen. "Başını aşağı yukarı salladı.
"İyi hadi hazırlan çıkalım."
5 dakikaya geliyorum." Yukarı çıkıp üzerime salaş bir şeyler giyindim saçımı her zmanki gibi açık bıraktım.Hıza aşağı indim.
"Hazırım."
"6 dakikaya geldin." Tek kaşımı kaldırdım.
"E o kadarda olsun artıkda sen ne zaman giyindin?"
"Bi pantolon bi tişört 20 saniye bile çekmiyor.Hadi çıkalım." Evden çıktık.Ne kadar şakrabanlık yaptımsa bir türlü gülmüyordu. Eve geldiğimizde direk odaya çıktı tabi bende peşinden.Elini içki şişesi aldığında önüne geçtim.
"Ne yapıyorsun acaba?"
"Karışma lütfen sarhoş olmak istiyorum." Kaşlarımı çattım elindeki şişeyi hızla aldım.
"Olmaz ver şunu bana sarhoş olmak istiyormuş?" İçkiyi elime alıp yatağa oturdum.
"Ya Şebnem ver şunu."
"Vermiyorum içemezsin alla alla iyicd delirdin aaa.Hem eğer içki içersen seninle uyumam Selim.Seçim senin."
"İyi tamam hiç bir şeye izin vetmiyorsun zaten, anneden daha betersin ilerde çocuklarımız olursa valla nefes aldırmazsın onlara."Söylenerek üstünü değişip yatağa uzandı.Yandan bakıyorum yüzü asılmıştı yaklaşıp yanağından öptüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çatı katı
FanficFransadan hayallerinin peşinden giden bir kız,zengin,ukala,hayatı umursamayan bir adam. Sizce bu iki farklı dünyanın insanlarını ne bir araya getirecek ??? O zaman hikayemde buluşalım...