Evet yazdığım gibi paylaştım olaylar başlıyor keyifli okumlar.Yorumları bekliyorum.
Sabah uyandığımda Selim hala uyuyordu.Ne kadar sert yüzü olsada uyurken çok masum oluyor.Elim saçında dolanmaya başlamıştı bile.Ama uyanmıyordu.Yaklaşıb yanağından öptüm kıpırdadı.Aslında uyandırmakta istemiyordum biraz uyusun.Yataktan kalkıb aşağı indim.
Evet Şebnem kahvaltı hazırla bakalım sevgiline.Kekmi yapsam ahy yok sonra yaparım belki beraber yaparız.En iyisi omlet yapayım pancake yapsammı?Önlüğümü geçirip işe koyuldum.
Yarım saat geçti sonunda hazırladım.Selimde hala kalkmadı.Yukarı çıkıyordum telefonu çaldı salona geçtim.
C diye birisi.Açsam mı acaba?Açtım."Alo?Alo kimsiniz?"Konuşmuyor bende kapattım.Telefonu yerine koyup yukarı çıktım.Yatağa yan yatıb Selimi izledim bir süre.Aklıma güzel şaka geldi.Saçımı burnuna vuruyorum kaşınıyordu.
Parmağıyla kaşıyor burnunu.Tekrar yapıyorum homurdanmaya başladı.
"Ya bu ne ya?"
Gülmemek için kendimi zor tutuyordum.Yine yapınca elimden tutup gözünü açtı.
"Ne bu ya?"
"Uyandınmı sen?"
"Ya Şebnem insan sevgilisini öperek uyandırır sen burnuma tüy sokarak uyandırıyorsun.
"Ama ben seni öptüm uyanmadın bende bu yolu denedim yalnız çok komiktin."
"Komiktim öylemi?"
"Evet.Ay ne yapıyorsun?"Yine bi çırpıda beni altına alıp gıdıklamaya başladı.
"Komiktim ha?"
"Lütfen dur ya Selim ahahahaha ya Selim."
"Birdaha yapayacaksın?"
"Yapayacağım dur artık ne olur."
Üzerimden kalkıb yana yattı hala gülüyorum.
"Ne güzel rüya görüyordum niye uyandırdın ki beni?"
"Özür dilerim.Aman ben erkenden kalktım."
"Niye kalktın ki sevgilim?"
"Kahvaltı hazırladım hadi kalk artık."
"Ya biraz daha."
"Olmaz Selim hadi kalk."
"Kalkmıyorum."
"Şurdan öpsem kalkarmısın?"
Yanağınına dokundum.
"Biraz daha aşağı in sonra sol dön."
Dediğini yapınca parmağım dudağına geldi.
"Burdanmı?"
"Evet."Uzanıp dudağından öptüm Selim durumu?Belimden sıkıca tutup dudaklarıma gömüldü.Çekildiğinde oh çekiyor.
"Oh ben kahvaltımı yaptım."
"Ya olmaz hadı kalk bak küserim sonra."
"Kalkıyorum bitanem çekiştirme."
Adam geliyor ben durmadan çekiyorum.Sanki evli çiftmiş gibiyiz.
"Ya çabuk ol." Aşağıya indik sofrayı görünce gülümsedi.Direk masaya geçti.
"Pancake çok severim ben Şebnem."
"Bende çok severim.Hadi ye ye."
"Sen işini biliyorsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çatı katı
FanfictionFransadan hayallerinin peşinden giden bir kız,zengin,ukala,hayatı umursamayan bir adam. Sizce bu iki farklı dünyanın insanlarını ne bir araya getirecek ??? O zaman hikayemde buluşalım...