Merakla beklediğinizi biliyorum.Aslında gece gelecekti sizi daha fazla bekletmedim.Neyse keyifli okumalar.Yorumları bekliyorum...
Kapıyı kapatıp yatağa uzandı ellerini başının altına koyub tavana bakıyordu.Niye yüzüme bakmıyor?Başımı yastığa koyub onu izlemeye başladım bu kadar yakınken sanki kilometrelerce uzaktı bana.Biraz daha yaklaşıp başımı göğüsne koydum.Elimi belime dolanmasını bekliyordum ama hiç tepki vermiyordu.Küçük çocuklar gibi homurdanmaya başladım.Bana sarılmayana ben niye sarılıyım başımı göğüsünden kaldırıb yastığa koydum arkamıda ona çevirdim.
"İstersen kalka bilirsin Selim."
"Niye?"
"Öyle kalka bilirsin."
"Kalkmıyorum."
"Sen bilirsin." Yataktan kalkıb kapıya yöneldim.
"Nereye?" Yatakta hafif doğruldu
"Diğer odada uyuycam ben sen rahatsız olma tavana bakarak uyu ne görüyorsan orda?"Kapıyı açıp odadan çıktığımda kolumdan sıkıca tuttu.Alayyı gülüşle yüzüne baktım vücudum buz gibi olmuştu sanki.
"Ne oldu?""Gitme işte uyu burda."
"Seninlemi?Sen bana sarılmak bile istemiyorsun şimdi rahat bırak beni."
"O öyle bir şey değil."
"Nasıl bir şey?Ben söyleyim tamam benim fikrimdi biraz ayrı kalmak ama sonra bu sorunu çözdük sanıyordum ama sen beni getirip bu eve tıktın niye?"
"Çünkü öyle gerekiyordu." Boğazımda yine düyüm olmuştu ama bu sefer ağlamayacğım.
"Neden?Baban içinmi?"
"Evet seni buraya getirdim sana zarar vermesin diye."
"Hani hiç bir şey yapamazdı ?" Kolumu hızla çektim.
"Ben sıkıldım farkındamısın?"
"Benden mi sıkıldın?"
"O ne demek Şebnem ben seni seviyorum."
"Eskisi kadar sevmiyorsun ama."
"Nerden biliyorsun?"
"Biliyorum işte sevmiyorsun sen beni."
"Seviyorum."
"Seviyorsansa niye beni aramıyordun?"
"Geç uyu Şebnem."Kolumdan tutup çekiştiriyor.
"Uyumuyorum."
"Benimle uyumak istemiyormusun?"
"Hayır."
"O zaman niye söyledin gitme beni bırakma diye.Burda uyu diyen kimdi?" Ne oldu bu adama böyle.
"Evet dedim ama özür dilerim bir daha da demem."
"Ne oldu sana birden bire?" Ağzımda tuzlu su gibi bir şey oldu başım hafif döndü.
"Selim çekil önümden."
"Çekilmiyorum."Midem sanki yerinden çıkacak şimdi.
"Böö.Ya çekil."Kendimi zorla banyoya attım.
"Şebnem iyimisin."
"Değilim iyi değilim."Ne yediysem hepsini çıkardım gerçi bir şey yememiştim ama ateşden oldu galiba.Yüzümü soğuk suyla yıkadım bir daha rahatlamışdım sanki.Kapıyı açıtığımda Selim karşımdaydı.
"Çekil şurdan."
"İyimisin?"
"İyim."
"Gel hastaneye gidelim güzelim böyle olmaz."Sol eliyle elimi tutarken sağ eli yanağımdaydı.Sıcacık elleri tüm vücudumu ısıtmıştı sanki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çatı katı
FanficFransadan hayallerinin peşinden giden bir kız,zengin,ukala,hayatı umursamayan bir adam. Sizce bu iki farklı dünyanın insanlarını ne bir araya getirecek ??? O zaman hikayemde buluşalım...