Biliyorum geç geldi bölüm o yüzden özür dilerim ama naca yaza bildim inşallah beğenirsiniz.+18 sahne var okumak istemeyen geçe bilir orayı.Neyse sizi bölümle başbaşa bırakıyorum keyifli okumlar...
Söylediğim soruyla bakmaya devam ediyordu.Gerçekten hamile kalmaktan korkuyordum.Başını iki yana sallayıp konuştu.
"Korktuğun şey bumu?"
"Evet çok..."Cümlemi bitirmeme izin vermeden kendisi konuştu.
"Sen benden çocuk yapmak istemiyormusun?"Ah işte başladı tripler
"Ne alakası var Selim?"
"Ama öyle konuşuyorsun?"
"Ben öyle demedim ki tabiki isterim, sadece erken diyorum böyle şeyler yapıyoruz olmaz dimi?"
"Bunun adı böyle şey değil sevişmek."
"Her neyse işte."Yüzümü avuçladı.
"Bak güzelim hamile kalsan beni dünyanın en mutlu adamı yaparsın.Daha buna kendini hazır etmiyorsansa.
"Sana bir şey söyleyeceğim ama kızma."
"Söyle."
"Ben hamile kalmamak için ilaç içiyorum.Kızma ne olur."
"Kızmadım gerçekten şimdi kendni hazır hiss etmiyorsun biliyorum.İleride olurmu peki?"
"Olur."Gülümseyip dudaklarımdan öptü.
"O zaman artık ben işime koyulsam."Sadece başımı olumlu anlamda salldım.Ve yine Selim bey beni baştan çıkarmayı başardı.Hala boynumda oylanıyordu.Sonunda oraya işkence etmeyi bırakıp sütyenimden taşan göğüslerime sulu sulu öpmeye başladı bu gerçekten tahrik ediciyidi erkesi hırıltısı tüm odayı sarmıştı.Beni dikeldim sütyenimi yavaşça açtı.Yine kendimi ona teslim etmiştim.
Gece bir yarısı rüyamda su içerken uyandım gerçektende susamıştım.Yatakta doğrulum Selime baktım ağzı üstü uyuyor sırtıda aşık bu adam üşümüyormu?Çarşavı üzerine çektim Selimin tişörtünü giyindim ayağa kalktığımda acı hiss ettim.Resmen yürüyemiyordum kasıklarımda ağrılar vardı.Yavaşça aşağı indim bardağa su doldurub içtim.
"Şebnem?"
"Hiiiiii."Selim kapıya yaslanmış beni izliyor.
"Korktunmu?"
"Yani korkmadım da neyse sen niye uyandın?"
"Susadım."
"Odana niye su koymuyorsun."
"Tek benim odam değil güzelim seninde odan sen koy."Suyunu içti
"Tamam ben çıkıyorum sende gel yanına su almayı unutma."
"Tamam."Ağrım olduğu için yavaş yürüyordum."
"Sen niye böyle yürüyorsun."Bacak aralarım ağrıyor diyemem ki?
"Belim ağrıyor."Yine beni kuacağına aldı.
"Niye söylemiyorsun belim ağrıyor ayrıca beni uyandıra bilirdin."
"Ama çok güzel uyuyordun."
"Sen çok zayıfsın Şebnem biraz yemek ye."
"E akşam yiyordum sen izin vermedin."
"Tost yemekmi?Hem o zaman mühüm işimiz vardı bizim."
"Birazcık mühüm işlere ara veririz o zaman."
"Sen yemeğini ye onun onla ne alakası var?"
"Çok alakası var."Yatağa koydu beni.
"Hadi uyu artık.Benim çok uykum var."Tersinden kalktı galiba adama bak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çatı katı
FanfictionFransadan hayallerinin peşinden giden bir kız,zengin,ukala,hayatı umursamayan bir adam. Sizce bu iki farklı dünyanın insanlarını ne bir araya getirecek ??? O zaman hikayemde buluşalım...