Heey merhaba:)
Uzun zaman oldu dimi?Eminim sizde benim gibi özlediniz bu deli dolu aşkı.O yüzden özel bölüm yazmaya karar verdim.Neyse hadi okumaya.
Selim
"Selim?ya Selim?"İşaret parmağın omuzumu dürtmesiyle tek gözümü açıp yan döndüm.
"Ne oldu sevgilim?"Yorganı tamamen üzerine örtüp tavana baktı.
"Masal huysuzlandı bir baksan kaç saattir uyuyorsun."
Yüzümü ovuşturup sendeleyerek ayağa kalktım.Sadece 1 saat oldu uyuyalı."Tamam ben bakarım sen uyu."
"Tamam sevgilim seni seviyorum."
"Bende seni seviyorum."Masal'ın beşiğine yaklaşıp kucağıma aldım."Kızım ne oldu?Niye ağlıyorsun?"
"Iıııııy."Huysuzlanmaya başlamıştı bile.Kucağımda sallamaya başladım ama yine ağlıyordu.
"Acıktın mı?"
"Şebnem sevgilim belki açtır."
"Ama aşkım şimdi verdim."Yatakta doğrulup Masal'ı kucağına istedi."Niye ağlıyor?"
"Bilmem Rüzgar hiç böyle değildi.Ben gidip süt hazırlıyım bari."
"Çünkü Rüzgar bana benziyor."Merdivenlere gelen sesle gülümseyib mutafağa girdim.Masal'ın ılık sütün hazırladım.
"Baba?"
"Oğlum ne oldu?Niye kalktın sen?"Gözlerini ovuşturup esnedi.
"Su istiyorum susadım."Sürahiden bardağa su doldurup Rüzgar'a içirdim."Baba?"
"Efendim oğlum?"
"Çişim geldi."Rüzgarı elinden tutup tualete götürdüm."Ama gitme baba."
"Ama sen kocaman adam oldun.Ne demiştik?"
"Erkekler korkmaz."
"Aferin oğluma hadi yap çişini sonra yatağa yarın maç var unuttun mu?"
"Annem'in takımını yeniceğiz dimi baba?"
"Tabiki."
"Yaptım çişimi."
"O zaman ellerimizi de yıkayıp yatağa gidelim."Rüzgarı yatağına yatırdığım gibi uyukladı.Işığı kapattım sehbadaki süt biberonun alıp diğer odaya geçtim."Geldim."Gördüğüm manzarayla istemsiz olarak kapıya yaslanıp bu güzelliği izledim.Şebnem başını başlığa yaslayıp uymuştu.Masal ise annesini kucağında uyukuya dalmıştı.Yavaş adımlarla Masal'ı ortamıza koydum.Şebnemi'de belinde yavaşca aşağa çektim,biraz mırıldandıktan sonra Masal'a sarılıp tekrar uyudu.Yatağın sol tarafına geçip ikisini izlemeye başaldım.
"Selim yarın çikolta al,canım çekiyor."Allah bu kız uyukusunda bile konuşuyor artık.
"Alırım sevgilim."Gözlerimi kapatmak istediğim Rüzgarın sesiyle yatakta doğruldum
"Baba?"
"Şişşt."işaret parmağımı dudağıma götürüp Rüzgar"a söylendim.
"Tamam şişşt."Yavaşca bana yaklaşıp mırıldandı."Baba burda uyuya bilir miyim?"
"Gel oğlum gel."Rüzgarı sol yanıma yatırıp sarıldım.Esneyip bana bakıp sessizce konuştu.
"Baba benimde sakalım çıkıcak mı?"
"Çıkıcak oğlum."
"Peki ne zaman?"
"17 yaşında belli olur ama artık yatalım bak kardeşinle anne uyuyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çatı katı
FanfictionFransadan hayallerinin peşinden giden bir kız,zengin,ukala,hayatı umursamayan bir adam. Sizce bu iki farklı dünyanın insanlarını ne bir araya getirecek ??? O zaman hikayemde buluşalım...