Bölüm 5 Arkadaş

3.4K 151 6
                                    

Arkadaşlar hikayenin yorumlarını votelerini okuma sayısını görünce gerçekten çok mutlu oldum bu kadar kısa sürede bu kadar ilgi hepinize teşekkür ederim.İyiki varsıznız...Bölümü multimedyadaki şarkıyla okumanızı tavsiye ederim.Keyifli okumalar.


Ağlamamak için kendimi zor tutuyordum resmen benle ala etti ya.Ama hepsi benim suçum niye kaptırdın kendini bilmiyor musun onun ne kadar kötü biri olduğunu seninle uğraştığını.Ben nasıl bakacağım yüzüne?Aynada kendimle konuşmak delirdiğimi bile sandım.Yavaş adımlarla aşağı indim."

"Günaydın."Cevap vermedim çantamı alıp evden çıktım.Hastaneye gittim henüz cerrah yardımcısı olarak çalışıyorum 1 2 tane arkadaş edindim bile.

Öyle bi doktorun asistanıyım ki adam o kadar acımasız ki?Ne yapsam yaranamıyorum.Her kes korkuyor ondan aslında hiç korkulacak yüzü yok ama bende bazen onu görünce heyecanlanıyorum.Bunun çocukları ne yapıyor bununla acaba onlarada bu kafa sert mi?Yada değil belkide çocuğu yok.Harun bey röntgen sonuçlarına bakarken ben ona bakarak içimden konuşuyordum.Şebnem dediği an yerimde zıpladım.

H:"Sen beni dinlemiyormusun?"

"Yok efendim dinliyorum."

H:"Bak eğer iyi doktor olmak istiyorsan dediklerimi yapman lazım."

"Ben kendime güveniyorum."Selimin bana söylediklerini hatırladım.

H:"Senin aklın nerde?"

"Burda."

H:"İyi o zaman 110 odadaki hastayla senin ilgilenmeni,istiyorum."

"Nasıl yani huysuz amcamı?"

H:"Evet ilk sınavın bu?"

"Ama ben kalp doktoruyum yani sizin sayenizde olacağım."

H:"İyi işte seni direk ameliyata alıcak değilim o yüzden bu işi başarırsan yarınki kalp ameliyatınla benimle gireceksin"

"Gerçekten mi?Ay çok teşekkür ederim o zaman ben gidiyim."

H:"Hala,burdamısın?"

"Gittim hocam."Hemen üst kata çıktım ay beni zorlu sınav bekliyordu hıysuz amca allahım hiç,bir hemşire buna katlanamamış ben nasıl dayanacam."

"Merhaba amcacım."

X:Sen kimsin?"

"Ben şey ismim,Şebnem doktorum ama bu günlük sizinle ilgileneceğim."

X:"İstemez ben kendi başımın çaresine bakarım."

"Ama size bakmamı söylediler."Yanına oturdum elini tuttum elleri titriyordu."

X:"Senmi bana bakacaksın?"

"Evet."

X:"Ne gülüyorsun?"

"Gülmüyorum."

X:"Ben kendi kendine gülen insandan nefret ederim."

"Ama gülmek güzel sevilmek güzel bir şey."

X:"Nefret ederim gülmekten."

"Neden ki?"

X:"Sana ne?"

"Tamam söylemeyin size kitap okuya bilir miyim?"

X:"İstemiyorum."

"Ne istiyorsan onu söyle yapayım."

X:"Çık odadan."

"Çıkıyımı?"

X:"Evet çık."

Çatı katıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin