2

426 35 5
                                    

Sakura yaş 9...

Parkta oynayan çocuklar sanki beni kıskandırmak istermiş gibi özellikle oturduğum bankın yakınlarındalardı.

Sıkıntıyla iç yanağımı dişledim.

Onlardan özür falan mı dilememi bekliyordu bu aptallar?!

Banktan sarkan bacaklarımı salladım.

İstersem kendimi eğlendirebilirdim.

Animelerim ve mangalarım bunun için vardı...

Her ne kadar Doremon'un, DragonBall'ın ve Tsubasa'nın dünyasına dalmak istesem de kafamı bunlarla meşgul etmek beni zorluyordu.

Çünkü evdeki durumlar karışıktı.

Her zaman mükemmel olmasa da güzel bir aile tablosu çizdiğimizi düşündüğüm bir ailem vardı.

Annem, babam ve ben...

Ama o tabloda artık bir eksik, bir boşluk vardı.

Ve o boşluk babamdı.

Kendi içimde nasıl dolduracağımı bilemediğim bu manevi açıklık annemin üzüntüsüyle daha da harmanlanmıştı.

Biliyordum, ona ne olduğunu sormalıydım çok merak ediyordum ama duyacaklarımdan korkuyordum.

Başımı geriye attım ve akşam güneşini gölgeleyen ağacın dallarıyla bakıştım.

Babam o günden sonra evi terk etmişti.

Annem dimdik ayakta duruyordu.

Ben ise onun yaptığının yarısını bile yapmayıp ne olduğunu sormaktan bile acizdim...

Bankın yan tarafında bir hareketlenme hissedince gözlerim oraya çevrildi.

Tanrım!

Geçen gün beni çalıların arasından dikizleyen çocuk izin almadan yanıma oturmuştu.

Sözde rahatsızca kıpırdandım ve boğazımı temizledim.

"Oturmak için izin aldın mı?"

Karşıda oyun oynayan çocuklara bakıyordu.

"Bu bank belediyenin malı sana tahsisli olduğunu bilmiyordum."

"Şu anda öyle ama..."

Ona bu kadar çabuk karşılık vermemi beklemiyor olacak ki afallamıştı.

Benim her lafa bir cevabım vardı.

Hıh!

"Tahsisli olsa bile umurumda değil şu anda burada oturmak istiyorum ve oturuyorum."

Sinirle yanaklarımı şişirdim.

Hiç istemesem de bu sülük gibi yapışan çocuktan kurtulmanın tek bir yolu vardı.

"Pekala, sen kalkmıyorsan ben kalkıyorum. Bununla uğraşamam."

"O zaman yine gelirim yanına."

Sağ elimin avcuyla anlıma vurdum.

Ama yüzü ciddi gibiydi.

Tek kaşımı kaldırdım.

Cidden mi?

"Sebep?"

Bir saniyeliğine düşünür gibi yaptı.

He Is Not Gay! Just My Girlfriend⚠️/SASUSAKU FANFICTIONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin