Sasuke'nin söyledikleri beni yıkmalıydı.
Parçalamalı ve güçsüzlüğümü temsil edercesine üzerime çullanmalıydı.
Umutsuzluğa ve ardından getireceği acı dolu geçmişe odaklanıp kendimi kaybetmeliydim.
Ancak...
'Ancak neden zihnim bu kadar durgun ve odaklanmıştı?'
Çok tuhaf bir histi.
Daha önce yaşamadığım, içimin ferahlamasına, zihnimdeki seslerin tek tek susmasına sebep olan bir histi.
Aldığım nefes uzun zamandan sonra ilk defa yük gelmiyordu.
Hafiften şaşırarak toparlanmaya çalıştım.
'Alışmalıyım, alışmalıyım ki en zor anlarımda bu hissi hatırlamalıyım...'
Sasuke bir tepki vermem için dikkatle bana bakıyordu.
Gözlerimi Sasuke'den kaçırarak omuzlarına koyduğum ellerime çevirdim.
Kalbimdeki kırıklığı bir kenara bırakıp zihnimin sesini, o hissi, dinleyerek konuştum.
"Bizden aldıkları ve geçmişte yaşanılan her şey biz küçükken oldu, süreci yönetemezdik, yapabileceğimiz hiçbir şey yoktu."
Yutkunup devam ettim.
"Ama şimdi her şey farklı, şartlar farklı, biz farklıyız...onlar eskisi gibi olduğumuzu düşünüyorlarsa en büyük yanılgıyı yaşayacaklar demektir."
Tekrardan yüzüne baktığımda benden bu tepkiyi beklememiş olacak ki ne diyeceğini bilememiş gibi bir ifade vardı suratında...
Fakat söylediklerimin hepsi içimden geçen samimi düşüncelerdi.
Acı çekmeden, takıntılı düşüncelere saplanıp kalmadan hissettiklerimdi.
Ve bu hisler o kadar kuvvetliydi ki sanki her şeyi atlatabileceğime olan inancımın sebebiydiler.
Ufak bir gülümsemeyle ona baktım.
"Peki, şimdi ne olduğunu anlatacak mısın?"
Sorumun ardından kucağında beni sabit tutabilmek için belimden kavradı ve dikleşti.
Biraz da olsa rahatlamış bir şekilde bana baktı
Ancak simsiyah gözlerinin ardındaki düşünceler, bilmesem de dokunabileceğim kadar yakında gibiydi.
'Her ihtimali gözden geçiren, planlayan düşüncelerdi bunlar...'
"Benim ailemin bir oteller zinciri var, belki daha önce duymuş olabilirsin...ismi Konoha Otelleri..."
Konoha Otelleri mi?
Japonya başta olmak üzere çeşitli ülkelerde insanlara lüks konaklama hizmetleri sağlayan oteller mi?
Buna şaşırsam da Sasuke'nin bundan bana bahsetmediğine daha çok şaşırmıştım.
Onunla aramızda sırların olmadığını düşünmüştüm.
'Ama onun bahsetmediği şeyler de vardı.'
"Bu konu sana bahsetmek istemediğim bir mesele...ben..."
Bakışlarını benden kaçırıp duygularını sakladı.
O anda geçmişini hatırladığını, tüm bu olanlara rağmen dimdik ayakta dursa da o kusursuzluğunun içindeki kusuru görebildim.
Neden bana bu konudan bahsetmediğini düşündüğüm için kendimden utandım.
'Çünkü onun da şeytanları etrafındaydı, onu hem koruyorlar hem de korkutuyorlardı...ve en derin sırlarının kendilerine saklanmasını istiyorlardı.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
He Is Not Gay! Just My Girlfriend⚠️/SASUSAKU FANFICTION
Fanfiction"Benim için ideal erkek mi?" Bakışlarımı bardağıma indirdim. Ve aklımda canlanan görüntüye karşı zevkle iç çektim. "Kesinlikle Uzui Tengen'e benzeyen biri.."